menu

ثبت آگهی رایگان

جاروی-استخر

جاروی استخر

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، آبنما ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار

گروه بازرگانی نقیب سازه
واردات ، مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

نکات مهم انتخاب انواع جاروی استخر :

جاروی استخر از وسایل جانبی برای تمیز نگه داشتن آب استخر می باشد، که وظیفه جمع آوری و پاک سازی مواد معلق سنگین و ته نشین شده در آب استخر را بعهده دارد. با استفاده از جاروی استخر دیگر لازم نیست به علت جلبک گرفتن دیواره ها و کف استخر و هرنوع آلودگی ته نشین شده که توسط کفشور جمع آوری(در استخرهایی که دارای مدار تصفیه میباشند) نگردیده، آب استخر را خالی کنید . جاروی استخری وسیله ای است که باید از آن در کلیه استخرها چه با وجود مدار تصفیه چه بدون مدار تصفیه استفاده نمود.

انواع جارو های استخر در مدلهای دستی ، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک (جاروی رباتیک) و با کاربردهای مختلف ساخته و به بازار ارائه گردیده اند.

جاروی دستی استخر ساخت جاروی دستی استخر بصورت سفارشی و بنا بر نیاز خریدار میباشد و در دو مدل بدون فیلتر تصفیه (نوع مدار باز که در آن آب کشیده شده توسط جارو و مجدداً بصورت مستقیم به استخر باز گردانده نمی شود بلکه این آب به اسکیمر وارد شده و پس از فیلتر شدن به استخر باز می گردد و در صورت نبودن اسکیمر و سیستم تصفیه استخر به فاضلاب ، دور ریز ، باغچه و ... هدایت می شود) نوع دیگر جاروی دستی استخر به همراه فیلتر تصفیه(نوع مدار بسته که در آن آب کشیده شده از استخر بوسیله پمپ جارو به فیلتر که معمولاً شنی میباشد و بر روی شاسی جاروی دستی نصب گردیده شده و پس از تصفیه میتوان آب را مجدداً به استخر بازگرداند) نیز مورد استفاده قرار می گیرد

بطور کلی جاروی استخر از اجزایی به شرح زیر تشکیل شده است :

• گاری چرخدار (بزرگ و کوچک)
• پمپ (قدرت و برند پمپ بستگی به سفارش خریدار و نیز حجم استخر دارد)
• فیوز برق و کابل برق (طول کابل براساس نظر خریدار)
• شلنگ مکنده هرز گرد (هرز گرد جهت جلوگیری از پیچش و یا پاره شدن شیلنگ) در اندازه 9 ، 12 و 15 متری
• میله دسته جاروب در دو مدل ساده و تاشو (یا همان تلسکوپی)
• سر جاروب در مدل های متنوع
• شلنگ خروجی که متراژ آن بنا به سفارش خریدار تعیین می گردد.

جاروی نیمه اتوماتیک استخر کافیست این جارور ا به پمپ تصفیه یا اسکیمر متصل نموده و در کف استخر خود قرار دهید تا با استفاده از پمپ و نیروی کششی آن جارو به تمامی نقاط استخر حرکت کرده (به صورت دینامیکی) و از قسمت زیرین خود که برای جمع کردن آلودگی ها و ذرات ته نشین شده استخر میباشد تمامی ذرات را جمع کرده و بعد از انجام کار آنرا از استخر بیرون آورید.

جاروی استخر
جاروی تمام اتوماتیک استخر (جاروی رباتیک) جاروی استخری رباتیک با عملکرد هوشمند و جالب علاوه بر دارا بودن موتوری قوی (پمپ)، دارای بدنه ای سبک و قابل حمل می باشند و به صورت اتوماتیک روی سطوح عمودی و افقی در کف و دیواره های استخر حرکت کرده و بدون نیاز به اوپراتور عملیات پاک سازی را روی سطوح استخر انجام میدهند. جاروهای رباتیک و هوشمند با طراحی خاص و استفاده از شنی مکنده به جای چرخ، قابلیت حرکت اتوماتیک و تمیز کردن کف و دیواره استخر را دارند ،همچنین با مکش آب کف و دیواره استخر به درون خود و تصفیه آن بوسیله فیلترهای کارتریج داخلی و فرستادن مجدد آب به داخل استخر، مانع از به هدر رفتن آب می شوند. یکی از ویژگیهای جاروی تمام اتوماتیک کار کردن با ولتاژ 24V میباشد که این امکان را به مجموعه می دهد که در زمان کار کردن اتوماتیک جارو ، شناگر یا شناگران بدون وجود هیچ نوع خطر برق گرفتگی ، همزمان از محیط استخر استفاده نمایند.

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت : WWW.NAQIBSAZEH.IR

ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

مدیر گروه : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×