menu

ثبت آگهی رایگان

طراحی-و-ساخت-استخر-سرریز

طراحی و ساخت استخر سرریز

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه

فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه : مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ،
تجهیز و اجرای کامل پروژه های: استخر ، جکوزی ، آبنما ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه
سونای خشک ، سونای بخار ، سونای نمک ، سونای برف
حمام سنتی ، حمام ترکی
در ایران و کشورهای همجوار آغاز و هم اکنون با گروه فنی و مهندسی مجرب
و اکیپ های اجرایی مختلف در زمینه های فوق مشغول به فعالیت میباشد

گروه بازرگانی نقیب سازه

فعالیت خود را از سال 1387 در زمینه : واردات ، مشاوره ، محاسبه ،
فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران آغاز و هم اکنون با گروه بازاریاب و فروش مجرب و اکیپ های نصب و خدمات پس از فروش آموزش دیده در زمینه های فوق مشغول به فعالیت میباشد

نکات مهم انتخاب طراحی و ساخت استخر و جکوزی :

استخر ، سازه ای مصنوعی است که آب مورد نیاز برای مقاصد مختلف را در خود نگه می دارد. بطور کلی استخرها از نظر کاربری، نوع مصالح به کار رفته در ساخت استخر و موقعیت استخر نسبت به سطح زمین به گروههای مختلفی تقسیم بندی می شوند.


استخر ها از لحاظ کاربری به چند دسته تقسیم می شوند از قبیل :

استخرهای خصوصی : به طور کلی، ابعاد استخرهای خصوصی کوچکتر از استخرهای عمومی در نظر گرفته می شود. استخرهای خصوصی یا خانگی معمولا در ابعاد 9.6*4.8 متر تا 6 * 12 متر ساخته می شوند، در حالی که طول استخرهای عمومی معمولا از 25 متر کمتر نیست. استخرهای خصوصی را می توان در دو نوع دائمی و یا موقتی ساخت. استخرهای موقتی را می توان در فصل زمستان جمع کرد و دوباره در فصل تابستان در محل خود مستقر نمود.
طراحی و ساخت استخر و جکوزی

استخرهای عمومی :استخرهای عمومی اغلب زیر مجموعه ای از مراکز ورزشی هستند که در آنها قسمت های مختلفی مانند استخر آب گرم، استخر سرپوشیده، استخر سرباز، استخر کودکان و غیره در نظر گرفته می شود. استخرهای سرباز معمولا در مناطق گرمسیر مورد استفاده قرار می گیرند. در ساخت استخر های بزرگ و عمیق معمولا سکوی شیرجه نیز در نظر گرفته می شود. البته سکوی شیرجه تنها باید در ساخت استخر های با عمق کافی تعبیه شوند، به طوری که شیرجه زدن افراد خطری را برای آنها ایجاد نکند.

استخرهای قهرمانی : مشخصات استخرهای قهرمانی که در مسابقات بین المللی مورد استفاده قرار می گیرند توسط فدراسیون شنا تعیین می شود. بر مبنای استانداردهای این فدراسیون، طول استخرهای قهرمانی باید m50 یا m25 و حداقل عمق آنها m 1.35 باید باشد.برای انکه امکان برگزاری مسابقات در تمام طول سال وجود داشته باشد، استخرهای قهرمانی معمولا به صورت سرپوشیده ساخته شده و محوطه داخل استخر به سیستم گرمایشی مناسب تجهیز می شود.

استخرهای درمانی : بهره گیری از خواص درمانی آب از سالیان بسیار دور مورد توجه بشر بوده است، به طوری که پیشینه آن به حدود چهار هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد. آب درمانی عبارت است از به کارگیری یخ، بخار یا آب گرم یا سرد به طوری که هدف از آن بهبود وضعیت جسمانی ،از بین بردن ناراحتی های فیزیکی و بهبود عملکرد بدن باشد.


#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×