menu

ثبت آگهی رایگان

تعمیر-و-نگهداری-استخر

تعمیر و نگهداری استخر

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر

مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
کنترل ، تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

آببندی استخر

برای آب بند کردن استخرها و یا عایق نمودن استخر ،به خصوص استخرهای کوچک خانگی معمولا از انواع گوناگونی از مواد شیمیایی آببندی انعطاف پذیر مانند انواع چسب آببندی استخر و یا مواد آببندی استخر استفاده می شود . ماده ای که برای آب بند کردن استخرهای شنا مورد استفاده قرار می گیرد ،استخرهای آب بندی شده با وینیل گفته می شود.

برای استفاده از مواد آب بندکننده ای مانند pvc جهت عایق کاری استخر ، سازه استخر باید کاملا هموار و یکنواخت باشد . همچنین در صورت وجود آب های زیر سطحی ، پوسته استخر باید در برابر نفوذ آب به داخل استخر مقاوم باشد.

یکی از مزایای لایه های آب بندی کننده pvc آن است که می توان آن را با الگوها و رنگهای گوناگون و زیبایی به کار گرفت.عمر مفید این روکش ها را معمولا بین 6 تا 10 سال تخمین می زنند.

توصیه هایی برای افزایش هرچه بشتر عمر مفید استخرهای آب بندی شده با وینیل :

1-آب استخر باید از نظر شیمیایی وضعیت متعادلی داشته باشد.کاهش phآب به زیر هفت موجب اسیدی شدن آب ،چین خوردن پوسته آب بند کننده وینیل و آسیب دیدن آن می شود.

2-مقدار مواد ضدعفونی کننده مورد استفاده آب استخر باید در محدوده مجاز نگه داشته شود.در صورت کم بودن مقدار ماده ضدعفونی کننده احتمال رشد جلبک و خزه در داخل آب و ایجاد لکه بر روی پوسته استخر افزایش می یابد.از طرفی ،غلظت بیش از حد مواد ضدعفونی کننده موجود در آب نیز موجب چین خوردن پوسته وینیل می شود .

3-برای جلوگیری از کمرنگ شدن پوسته استخر به واسطه واکنش شیمیایی بین مواد شیمیایی موجود در آب،پیش از افزودن یک ماده شیمیایی جدید به آب استخر ، زمان کافی را صبر کنید تا ماده شیمیایی اول به طور کامل در مدار گردش آب استخر جریان پیدا کند وسپس ماده دوم را به آن اضافه کنید .

4-برای تنظیم ph آب به افزودن اسید هیدرو کلریک (جوهرنمک) اکتفا نکنید . چرا که در صورت عدم ترکیب مناسب این اسید با آب ، احتمال صدمه دیدن نقش و نگارهای داخل استخر و پوسته خارجی آن تحت تاثیر اسید بسیار زیاد خواهد بود .

5-همواره پیش از خالی کردن استخرهای آب بندی شده با وینیل با افراد متخصص مشورت کنید.چرا که ممکن است پس از خالی کردن آب استخر،لایه آب بند کننده وینیل منقبض شده و پس از پر کردن مجدد دچار چین خوردگی شود .


#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×