menu

ثبت آگهی رایگان

ساخت-سونای-بخار-تخصص-ماست

ساخت سونای بخار تخصص ماست

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، آبنما ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار

گروه بازرگانی نقیب سازه
واردات ، مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

سونا بخار

قبل از شروع فرایند تعمیرات بهتر است عیب یابی را هر چند سطحی انجام دهیم تا با دید بهتر و دقیق تری فرآیند تعمیراتی را آغاز کنیم. همه مطالبی که در این بخش به آن اشاره می شود از تجربیات مهندسین و تکنسین های تعمیراتی و نگهداری سایت موتورخونه دات کام و شرکت سرو انرژی می باشد که در نگهداری از برج ها ساختمانها و مراکز مسکونی و اداری می باشند. پس بهتر است قبل از اینکه نگران تعمیرات بشویم از اشکال پیش آمده در سیستم آگاه شویم..

برای درک مکانیزم کارکرد سونای بخار در ابتدا به شرح بسیار مختصر فرآیند آن می پردازیم. بخار مورد نیاز سونای بخار از یک دیگ بخار تامین می شود که ابعاد آن متناسب با ابعاد و میزان کارکرد سونای بخار متغییر می باشد. دیگ بخار از یک مشعل و یک دیگ تشکیل شده است. دیگ بخار از آب ورودی به آن ، میزان آب مورد نیاز خود را تامین می نماید و صورت کمبود اب، سطح سنج متصل به دیگ به شیر برقی که وظیفه قطع و وصل جریان آب به دیگ را بعهده دارد ، فرمان باز شدن می دهد تا آب دیگ بخار خالی نماند.
همچنین در صورت عدم وجود آب و یا قطعی آب ، مشعل خاموش می شود تا دیگ بخار به دلیل کمبود آب اسیب نبیند. دیگر کنترل کننده فعالیت دیگ بخار پرشر سوییچ می باشد .پرشر سویچ با دریافت اطلاعات فشار ، مشعل را در فشار تنظیم شده خاموش کرده و پس از کاهش فشار بصورت اتوماتیک أن را روشن می کند قسمت دیگر دیگ سونای بخار ، شیر برقی خروجی آن است که مسولیت فلوی بخار خروجی به سونا را بعهده دارد.

از اشکالات عمده و موجود در سوناهای بخار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
عدم تولید بخار کافی
تولید بخار بیش از حد نیاز و خارج از کنترل
خاموش شدن های پیاپی مشعل

برای حل مشکل اول ، پیشنهاد ،بررسی دقیق دیگ بخار می باشد. با قطع موقتی سیستم کنترلی از سونای بخار میزان تولید بخار را در محل دیگ کنترل می کنیم. مهمترین قسمت کنترل، چک کردن دبی آب وردی و میزان اب در هنگام کار در دیگ است. برای این منظور از باز بودن شیر آب ورودی به دیگ و سالم بودن سطح سنج و شیر برقی ورودی آب اطمینان حاصل کنیم.
به دلیل ماهیت دیگ بخار اغلب در شیر برقی ورودی آب ، روسوب مشاهده می شود که باید هر چند وقت یکبار نسبت به تمیز کردن آن اقدام شود تا از ورودی آب و همچنین سلامت سطح سنج اطمینان حاصل شود.
همچنین در صورتی که پرشر سویچ در مقدار مناسبی تنظیم نشده باشد ، احتمال فرمانهای قطع پی در پی به مشعل وجود دارد که برای این منظور با تنظیم دقیق آن می توان نسبت به افزایش میزان بخار در دیگ اقدام نمود. اشکال دوم اغلب به دلیل عدم تنظیم درست ترموستات در محل سونا پیش می آید. در صورت اطمینان از سلامت آن دوباره به قسمت تولید بخار و شیر برقی خروجی بخار مراجعه کرده و از سلامت آن اطمینان حاصل نموده و ترموستات را برای میزان مناسب بخار تنظیم می نماییم.
در خصوص خاموش شدن های پیاپی مشعل ، علاوه بر اشکالات متداول در مشعل ماننده اشکالات رله ، فن مشعل و دمپر ، می توان به اختلالات در مدار فرمان توجه نمود و با چک کردن مدار برقی و سنسور ها اشکال را رفع نمود

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت : WWW.NAQIBSAZEH.IR

ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

مدیر گروه : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×