menu

ثبت آگهی رایگان

سیستم-گردش-آب-استخر

سیستم گردش آب استخر

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، آبنما ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار


گروه بازرگانی نقیب سازه
واردات ، مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران


انتخاب سیستم گردش آب استخر :

سیستم گردش استخر برای تمیز و شفاف نگهداشتن آب طراحی شده است، برای اینکه موثر واقع شود هر دو عمل تصفیه و پاکسازی را انجام می دهد. قلب سیستم تصفیه، پمپ آن است. این دستگاه آب کف استخر را کشیده، به سطح آب میفرستد و بعد از آن همه چیز را به سمت دستگاه تصفیه هل می دهد قبل از اینکه در داخل استخر به گردش در بیاید، سه نوع دستگاه تصفیه آب وجود دارد:
شن و ماسه، کارتریج و diatomaceous earth (DE)
هر سه نوع از دستگاه تصفیه زمانی که درست نصب و حفظ شوند، به خوبی کار می کنند. یک سازنده مجرب استخر، به شما برای انتخاب بهترین سیستم تصفیه آب کمک خواهد کرد.
سیستم تصفیه شن و ماسه از قدیمی ترین و معمول ترین سیستم تصفیه استخر هستند. از شن و ماسه برای گرفتن آشغال ها و کثیفی ها استفاده می کنند. تکه های شن نزدیک می شوند و تکه های کوچکتر را به دام می اندازند. این سیستم به طور معکوس تمیز می شود به طوری که اب را یه طور معکوس به داخل دستگاه ریخته و آب کثیف از دستگاه مربوطه به داخل لوله فاضلاب ریخته می شود.

دستگاه تصفیه کاتریج به تازگی محبوبیت خود را به دست آورده است. این سیستم از لوله های استوانه ای بزرگ کاتریج استفاده می کند. بسیاری از سازندگان استخر این مدل دستگاه را پیشنهاد می دهند. برخلاف سیستم شن و ماسه احتیاج به شست وشوی معکوس ندارد درعوض به سادگی می توانید استوانه ها را بیرون بیاورید و کثیفی آن را بشویید و این روند آب کمتری نسبت به سیستم معکوس استفاده می کند. در حقیقت شستشوی معکوس به یک مسئله زیست محیطی در جنوب غربی و دیگر مناطق که در معرض خشک سالی هستند، تبدیل شده است.
به نقل از کوین WOODHURST صاحب استخر برتر در چندلر، آریزونا "اگر هر صاحب استخر در منطقه ققنوس از سیستم تصفیه کارتریج استفاده کند، ما در مجموع حدوداً می توانیم 1.5 میلیارد گالون در مصرف آب صرفه جویی کنیم."
نوع سوم از سیستم تصفیه دارای منفذ های میکروسکوپی است که شبیه به منفذ های کوچک اسفنج می ماند و زمانی که آب وارد آن می شود، تکه های آشغال به دام می افتد، این مدل سیستم می تواند انواع کثیفی و آشغال ها و میکروبها را تصفیه کند، زمانی که دستگاه کثیف میشود از سیستم شست و شوی معکوس استفاده می کند اما میزان آب کمتری به نسبت سیستم شن و ماسه استفاده می کند. پس از آن DE تازه به دستگاه اضافه می کند. دستگاه تصفیه آشغالها و کثیفی ها را می زداید اما یک پاک کننده شیمیایی برای پاک کردن آلاینده های آلی مانند باکتری های و جلبک ها احتیاج دارد. یک اکسید کننده قوی برای کشتن هر دو آلاینده آلی و غیر آلی استفاده می شود. در اینجا 3 نوع از این اکسید کننده ها که به طور معمول در استخر ها استفاده می شود، وجود دارد:
کلر، bromine (هیپوبرماس اسید) و PHMB(بیگوآنید polyhexamethylene)
کلر تا به حال به عنوان تمیز کننده استخر، بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است و اکسید کننده ای قوی و موثر است. زمانی در آب حل می شود که در آب به اندازه کافی منتشر شده باشد همچنین به عنوان هیپوکلرواسید شناخته شده است. چندین نوع کلر قابل دسترسی می باشد : dichlor ، کلر گازی، کلر مایع، هیپوکلریت لیتیوم ، trichlor . هیپوبرماس اسید مانند یک اکسید کننده قوی است و به صورت یک قرص جامد ضدعفونی کننده مورد استفاده قرار می گیرد که قرص ها در آب کم کم حل می شوند و برم مورد نیاز را در آب آزاد می کنند. PHMB یک اکسید کننده استخر است که با هیدروژن و algaecide کار می کند و به عنوان یک اکسید کننده قوی شناخته شده است.

ژنراتور کلر آخرین پاکسازی استخر را نشان می دهد این سیستم به جای استفاده از کلر معمول برای پاکسازی استخر تکه های جامد نمک را تبدیل به کلر می کند اما برخلاف شنیده ها ژنراتور کلر شوری و نمک، در داخل استخر ایجاد نمیکند.

ژنراتور کلر
این نکته قابل ذکر است که قبل از اضافه کردن خودسرانه مواد شیمیایی به آب استخر بهتر است آب استخر را امتحان کنید. مقداری از آب استخر را به عنوان نمونه برای آزمایش به لابراتوار استخر محلی خود ببرید. یا خودتان دست به کار شوید با توجه به توصیه کوین Woodhurstصاحب استخر " ph موجود بین 7.2 تا 7.8 و مواد قلیایی بین 80 تا 120 قسمت در هر میلیون باشد." در طول داغترین روزهای تابستان چندین بار در هفته آب را چک کنید. توصیه آقای کوین Woodhurst " آب استخر را در حالت تعادل نگه دارید که بهترین روش برای کنترل مصرف ضدعفونی کننده ها می باشد."

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت : WWW.NAQIBSAZEH.IR

ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

مدیر گروه : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×