menu

ثبت آگهی رایگان

استخر-ساخته-شده-بتونی-وینلی-یا-فایبر-گلاس

استخر ساخته شده ، بتونی ، وینلی یا فایبر گلاس ؟

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، آبنما ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار


گروه بازرگانی نقیب سازه
واردات ، مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران


استخر ساخته شده، بتونی، وینلی یا فایبر گلاس؟

نصب و راه اندازی استخر در منزل می تواند بهترین تصمیم برای شما و اعضای خانواده تان باشد. با استفاده از آن سرگرم می شوید و در زمانی که هوا عالی است جدیدترین روش برای گذراندن اوقات فراغت می باشد. هیچ فرقی ندارد که آسان یا سخت به این نتیجه رسیده اید، انتخاب شما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است. استخرهای بادی در اندازه و شکل های متنوع بوجود آمده اند و هر کدام از آن ها تجربه خاص و سطح مناسبی از راحتی را برای شما رقم می زند.
راجع به دسته بندی استخر های پیش ساخته می خواهیم توضیح دهیم سپس انواع استخرهای در دسترس را به اختصار به شما معرفی می کنیم که به ایده و تصمیم گیری راحت شما کمک خواهد کرد. دو نوع استخر در این رابطه وجود دارد: استخر ساخته شده داخل زمین و روی زمین.
اگر چه دسته بندی این مدل استخر ها به این مورد بستگی دارد که از چه موادی ساخته شده اند در اینجا باید مهم ترین تصمیم را بگیرید چون که هر کدام از آنها مزایا و معایب به خصوص خود را دارد.
استخر ساخته شده روی زمین: ( استخر های بادی) مدرن ترین مدل آن از جنس PVC که یک نوع پلاستیک فشرده شده ساخته شده است که بوسیله ساختاری فلزی نگه داشته می شود در ضمن بستگی به شکل انتخابی شما دارد. جنس PVC به اندازه کافی نرم و راحت می باشد که با پای شما سازگاری داشته، به آسانی جابه جا شود، انعطاف پذیر و به آسانی حرکت داده می شود. اغلب استخر های بادی دارای پلاستیکی منعطف می باشند و اکثر اوقات این مزیت برای استخر در سایز کوچک است نه استخر های بزرگ که روی زمین ساخته می شود. این مدل استخرها احتیاج به سیستم تصفیه دارند مانند دیگر استخرها اما این سیستم ها متحرک هستند و نصب راحت دارند. احتیاج نخواهید داشت که به طور دائم آن را نصب کنید این محصول می تواند استخر فصلی و سرگرم کننده برای خانواده و افراد جوان باشد.

مزایا:

این مدل استخر ها بسیار مناسب هستند بدلیل اینکه قیمت پایین دارند و به راحتی نصب می شوند. می توانید خرید آنلاین داشته باشید و یا جهت خرید به مغازه مراجعه کنید هم چنین می توانید قیمت ها را با همدیگر مقایسه کنید. در کمترین زمان نصب می شود و فقط 1 یا 2 نفر برای نصب استخر بادی احتیاج دارید. در سایز و شکل های متنوعی قابل دسترس است. استخر کوچک، بزرگ، بیضی، مستطیلی و ... وجود دارد. مطمئن باشید که استخرهای ساخته شده داخل زمین در اندازه و شکل های متنوع می باشند اما این مدل از استخر ها بهترین گزینه برای صاحب خانه ها می باشد که می خواهند انتخابی ساده با قیمتی پایین داشته باشند.

معایب:

بزرگترین عاملی که در مورد این مدل استخرها باید در نظر گرفت دوام و مقاومت آنها است که بستگی به این دارد که از چه جنسی ساخته شده اند که حدودا تا میانگین 10 سال عمر داشته باشد. استخر های پلاستیکی می تواند در فصل هایی که مورد استفاده قرار نمی گیرد، جمع شود اما می تواند دوباره در هر فصلی از سال که احتیاج دارید نصب کنید. موضوع دیگری که بسیاری از افراد با استخرهای ساخته شده روی زمین مشکل دارند این است که جذاب نیستند می توانید آن را روی سطح چمنی یا بتونی نصب کنید بدون اینکه به زیبایی آن محیط اضافه شود. این مدل استخرها برای شناگران حرفه ای مناسب نیستند چون که مانند استخرهای ساخته شده داخل زمین عمیق نیستند همچنین در سایز و شکل استخر ساخته شده در زمین ساخته نخواهند شد.
استخرهای ساخته شده در زمین: در حالیکه استخرهای ساخته شده روی زمین راحت و مناسب هستند، استخرهای داخل برای استفاده دائم یا موقت ساخته می شوند. پول و زمان بیشتری احتیاج دارید که تا یک نمونه از آن را بسازید اما در کل برای سالهای طولانی عمر می کنند، زیبا هستند و می توانید به ارزش این مدل استخر ها اضافه کنید. استخر های داخل زمینی هم احتیاج به سیستم تصفیه و پمپ دارند تا آب تمیز و شفاف نگه داشته شود این مورد به این معنی است که یکمی به نگهداری بیشتری احتیاج دارد اما بسیاری از صاحبخانه ها آن را برای استفاده طولانی مدت با مزایای عالی، منصفانه می دانند.

استخر بتونی:

تفاوت خیلی کمی بین استخر های بتونی وجود دارد اما اکثر استخر هایی که به روش گانیت ساخته می شوند بتونی هستند. همانطور که گفته شد بوسلیه شلنگی، بتون را فشرده به دیواره استخر اسپری می شود. می توانید این مدل استخر را در اندازه و شکل دلخواه خود بسازید همچنین مناسب با فضای شما طراحی شود.
مزایا:
مزیت عمده اینگونه استخرها این است که کاملا شکل پذیر هستند میتوانید این جنس استخر را هر مدل که دوست دارید طراحی کنید. تا ساخته شود. هر شکل، اندازه و عمق ممکن است. هر مقدار فضایی که داشته باشید می تواند با شکل استخر شما هماهنگ شود و دقیقا همان چیزی شود که انتظار دارید. استخر های بتونی ماندگاری بالایی دارند که بهترین ویژگی میباشند که به ارزش منزل شما اضافه می کنند. در حالیکه به برخی نکات نگهداری احتیاج دارد که در بهترین شرایط باقی بماند و به میزان عمر آن اضافه کند خانه .را جذاب نشان می دهد و در زمانی که بخواهید منزل تان را بفروشید یک گزینه عالی در چشم خریداران می باشد

معایب:

در کنار این همه مزیت که برای استخرهای بتونی وجود دارد مشکلاتی نیز است مانند قیمت بالای نگهداری استخر بتونی. بعضی از نکات نگهداری روزانه و متداول آن زیاد گران نمی باشد اما هر سال باید سطح استخر بازسازی شود این روند بسیار گرانقیمت و پرهزینه ای است که برای داشتن یک استخر بتونی عالی وجود دارد در ضمن زمان بهتر است زمان آزاد خود را صرف این کار کنید. با توجه به نکات نگهداری کار و منابع زیادتری را نسبت به مدل های دیگر احتیاج داشته به این دلیل می باشد که سطح استخر های بتونی سخت می باشد که آلودگی و باکتری در آن به آسانی رشد می کندپس احتیاج دارید که مواد شیمیایی و ضدعفونی کننده بیشتری بخرید تا بتوانید آب آن را برای مدت طولانی تمیز نگه دارید در کنار این مورد باید به طور روزانه به آن رسیدگی کنید. مشکل دیگری که در رابطه با سطح سخت استخر بتونی وجود دارد این است که به طور کامل نرم و راحت برای شناگران نمی باشد و اگر به طور مداوم یا برای مدت طولانی شنا می کنید در صورت برخورد بدن تان با آن احساس ناخوشایندی خواهید کرد.

استخر وینیلی:

همان طور که گفته شد دو نوع استخر ساخته شده در داخل و بیرون از زمین داشتیم. این مدل استخر ها در مقایسه با بتونی زیاد عادی و متداول نیستند و کاربرد کمتری نسبت به دیگر استخرها دارند استخر های وینیلی مانند مدل بتونی به مواد و نگهداری زیادی احتیاج ندارند با این حال در فضای پشتی منزل ساخته می شوند. بهترین گزینه می باشند برای کسانی که می خواهند با هزینه پایین صاحب استخر شوند اگر با هزینه پایین یک استخر موقتی می خواهید، بسیار مناسب می باشد.

مزایا:

همان طور که گفتیم مهم ترین مزیت استخر وینیلی مواد سازنده ارزان قیمت و نصب راحت آن می باشد به سرعت راه اندازی می شود و در ابتدا زمان زیادی را نمی خواهد صرف آن کنید. بعلاوه نگهداری آسان و ارزان تری به نسبت مدل بتونی دارد. محیط استخر مستعد برای رشد باکتری نمی باشد و استخر زمانی که به پاکسازی داشته باشد به سادگی تمیز می شود. برای شناگران محیط راحت تری می باشد.

معایب:

اگر چه استخر های وینیلی جالب به نظر می آیند اما برای استفاده طولانی مدت و داشتن مدلی جذاب خوب نیستند. در یک نگاه کامل به این مدل جذابیت کمتری نسبت به دیگر استخرها در فضای منزل تان دارند. بنابراین به راحتی شکل و شمایل اولیه خود را از دست می دهند و به آسانی پاره می شوند که موجب می شود از شکل یک استخر واقعی کاسته شود. بعد از این مواردی که گفته شد باید بگوییم که هزینه نگهداری آن معمولی می باشد چون که تقریبا 7 الی 10 سال یک بار باید عوض شود که از نظر مصرف کنندگان بسیار مناسب تر از نکات نگهداری استخر بتونی است. به طور خلاصه ممکن است پول بیشتری را برای این مدل استخر مصرف کنید با اینکه استخرهای خوبی به نظر نیایند.

استخر فایبرگلاسی:

این مدل استخر های ساخته شده در زمین جدیدترین دلی است که بازار را تکان داده است. سالیان سال فروخته می شود اما فقط در این چند سال اخیر گذشته معروف و محبوب شده است. برخلاف مدل های دیگر استخر فایبرگلاسی حاضر و آماده بوسیله کامیون به منزل شما حمل می شود و در محلی که در نظر دارید کار گذاشته می شود. مواد سازنده آن از جنس فایبرگلاس و آماده می باشد زمانی که می خواهید این مدل استخر را نصب کنید اجزای آن بهم وصل نمی شوند بلکه استخر آماده در محلی که کَنده اید کار گذاشته می شود.

مزایا:

نسبت به استخرهای سنتی دارای مزایای زیادی هستند بسیار آسان و به سرعت نصب می شوند چون که استخر مورد نظر حاضر، آماده و قابل دسترس برای نصب سریع می باشند به همین دلیل می توانید پهنا و شکل های متنوع آن که دلخواه تان است را انتخاب کنید و از قبل نسبت به آن چیزی که میخواهید دست پیدا کنید، اطلاعات دارید. اگر قصد خرید دارید طرح های آن را از قبل چک کنید و بعد از آن سفارش دهید. همچنین می توانید رنگ مورد علاقه خود را می توانید انتخاب کنید. هم چنین در کنار این مزیت ها از نکات نگهداری کمتری برخوردار می باشند و جایگزین مناسبی برای مدل بتونی و وینیلی است. سطح آن مساعد برای رشد باکتری و آلودگی نیست. سیستم تصفیه و پمپ در این استخرها ساده است بنابراین تنوع سیستم تصفیه می تواند بدون هیچ مشکلی مورد استفاده قرار بگیرد. فراتر از این ساختار بدنه آن بسیار مقاوم و بادوام است و از مواد محکم تری ساخته شده که دیگر نیازی نیست تا 25 سال آینده استخر را عوض کنید.

معایب:

با در نظر گرفتن تمام مزایا، استخر فایبرگلاسی از قیمت بالایی برخوردار می باشد در کل به نسبت دیگر استخرها گران قیمت تر است که حتی هزینه اولیه آن ذهن خریدار را درگیر می کند. راه اندازی و سیستم ها ی متصل به آن کاملا هزینه بردار است همچنین مدلی انتخاب شده هزینه حمل و نقل به منزل تان را دارد. یکی از معایبی که در رابطه با این استخر وجود دارد محدودیت در شکل و اندازه های آن است در جنس فایبر گلاس نمی توانید به آن شکلی که از استخر می خواهید دست پیدا کنید چون که به محل استخری که کَنده اید حمل می شود و باید همان اندازه محل مورد نظر باشد به این معنی که نمی توانید بزرگتر از آن را بخرید اغلب محدود و از 4 تا 12 متر می باشند و به همین دلیل می توانند این مدل استخر ها را بوسیله کامیون حمل کنند.

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت : WWW.NAQIBSAZEH.IR

ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

مدیر گروه : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×