menu

ثبت آگهی رایگان

ساخت-و-احداث-استخر

ساخت و احداث استخر

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، آبنما ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار


گروه بازرگانی نقیب سازه
واردات ، مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران


ساخت و احداث استخر

استخر بتونی

امروزه بیشترین مدل استخری که ساخته شده و در بازار به فروش می رسد، استخر بتونی است. با اینکه تنوع زیادی از استخر مانند بتون، فایبر گلاس و وینیل وجود دارد، 60 درصد از استخرهای ساخته شده از جنس بتون می باشد. استخرهای بتونی در شکل، اندازه و ویژگی محدودیت دارند. مکانی که برای استخرهای بتونی حفاری می شود با جنس استیل برای استحکام بیشترعایق کاری میشود و در اندازه و طرح های مختلف ساخته می شود اما استخر های فایبرگلاسی از قبل در کارخانه ساخته می شوند و در جای مورد نظر کار گذاشته می شوند. در شکل و اندازه های متفاوت قابل دسترسی می باشند و استخر های وینیل نیز با جعبه تکمیل آن ارسال گردیده و 33درصد از بازار را به خود اختصاص می دهند مصالح ساخت استخر زمانی که نصب و کف آن نیز آماده شد سپس پر از آب و آماده استفاده می شود. شکل آنها فقط محدود به اشکال هندسی قابل دسترس می باشد. در طراحی و ساخت استخرهای پیش ساخته که روی زمین قرار می گیرند قیمت استخر های فایبر گلاسی رو به نگرانی است.این مدل استخرها در شکل ها و اندازه های دلخواه مشتری ساخته شده و با فضای مورد نظر وفق داده می شود. اجزاء مورد نیاز برای ساختن آن نیز بسیار زیاد است. طرح های مورد نیاز و انعطاف پذیری را باهم ترکیب کرده برای اینکه با تنوع شکل و اندازه هایی که از استخرهای روی زمینی وارد بازار می شود، تطبیق داده شود و سیستم آسانی از تولید استخر بوجود بیاید بدون اینکه ثبات و استحکام کنار گذاشته شود. استخر روی زمین یک لایه بیرونی دارد که پوشیده از ورق فلزی می باشد و به شکل دایره یا بیضی است. تقویت و حفظ مکان و دیواره های استخر در استحکام استخر تاثیر بسزایی دارد. نتیجتا اجزاء متنوع این مجموعه را تشکیل داده و ممکن است که در بالاترین و پایین ترین سطح نرده هایی در گیر شده و دیواره ای استخر را پوشش دهد. بعضی از فرم های صفحه اتصال که در یک حالت عمودی قرار می گیرند و توسط صفحه کنترل که بالای دیواره استخر است، کنترل می شوند و کلاهکی بر روی صفحه مونتاژ بسته می شود. استخر های روی زمینی شامل دیواره ها، لایه نفوذ ناپذیر آب و یک فریم برای تقویت دیواره های آن که توسط نرده در پایین و بالای استخر وصل می شوند و آنها به سطح داخلی از دیوار استخر وصل شده اند.

تاریخچه استخر

بیش از 10 میلیون استخر در ایالات متحده آمریکا وجود دارد اما همه استخر ها رایج و معروف نبودند. در 50 سال گذشته رشد قابل توجهی برای ساخت استخر در پشت حیاط منازل دیده شده است. اولی استخر در پاکستان 2500 سال قبل از میلاد ساخته شده بود که به شکل یک حمام بزرگی توسط بشر ساخته شد از جنس سنگ، آجر و پوشیده شده از قیر بود. در سال 1926 کشف شده و در ابتدا فکر کردند که برای استفاده به عنوان حمام معنوی برای مردم دره سند در دوره باستان می باشد که امروزه در پاکستان جنوبی زندگی می کنند.
-کاربرد استخر به عنوان تجمل : در رم ( 100 سال بعد از میلاد مسیح) حمام های عمومی به عنوان یک روش زندگی در امپراطوری رم شناخته شده بودند و به سبک رم در اندازه بزرگ ساخته شده بودند. حمام کاراکالا در رم از یک منبع آب شیرین که بیش از 50 مایل دورتر از طریق سیستمی سرچشمه می گیرد و اولین استخر آب گرم توسط گایوس (Gaius) در قرن اول نصب شد با این حال هنوز در آن زیاد شنا نمی کنند و فقط شناگران دولتی در آن برای مسابقات تمرین می کردند.
-استخر و مسابقات : بازی های المپیک ( سال 1896) بازی های المپیک در سال 1896 شروع شد ومسابقات شنا به عنوان رخدادی تازه در آن بود که مسلما اثری ماندگار بر محبوبیت آن آغاز کرد. در مسابقات سال 1896 آتن- یونان 20000 تماشاگر 4 مسابقه را تماشا کردند که در آبهای آزاد برگزار می شد چون بودجه برای ساخت استخر مناسب وجود نداشت.
اما امروزه خود شما دلیلی هستید که هم اکنون استخر ها از یک حمام عمومی بزرگ به سرگرمی و ورزش در حیاط پشتی شما تکامل یافته است. از سال 1949 کمپانی های سازنده استخرها باعث شدند که استخر در دسترس میلیون ها نفر قرار بگیرد. روش های ساخت و تکنولوژی، استخر های شنا را ارزان وآن را به محیطی سرگرم کننده تبدیل کرده است.

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت : WWW.NAQIBSAZEH.IR

ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

مدیر گروه : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×