menu

ثبت آگهی رایگان

اجرای-تخصصی-استخر-در-ایران

اجرای تخصصی استخر در ایران

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، سونا ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، اتاق برف ، تونل مه ، اتاق نمک ، آبنما ، حمام سنتی
در ایران و کشورهای همجوار

گروه بازرگانی نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

ساخت استخرهای ارزان قیمت

کاهش هزینه های اضافی در ساخت استخرهای شنا

در چند دهه اخیر استخرهای شنا به عنوان تفریح ، سرگرمی و زیبایی خاصی که دارند بسیار مورد توجه عوام قرار گرفته اند. به طوری که در حال حاضر در اکثر ویلاها و ساختمان های مسکونی ، استخرها و جکوزی های تفریحی به وفور یافت می شوند. به همین جهت روش های ساخت استخرهای با کیفیت با کاهش هزینه های اضافی ، امری بسیار حایز اهمیت می باشد.
در این قسمت به 8 نکته مهم در کاهش هزینه های اضافی در ساخت استخرها اشاره شده است :
1 . طراحی ساده و در عین حال زیبا
سعی کنید که کاسه استخرها در شکل های ساده طراحی و اجرا شوند. طرح های پیچیده متحمل هزینه های بالا خواهند بود و در گاهی اوقات از زیبایی استخرهای شنا می کاهد.
2 . انتخاب سطح صاف جهت ساخت کاسه استخر
محلی که کاسه استخر در آن اجرا می شود ، باید تا حد امکان صاف باشد . در این صورت عمل گودبرداری به سادگی انجام شده و مراحل ساخت دیواره ها و فندانسیون استخر ساده تر انجام خواهد شد.
3 . ساخت کاسه استخر به صورت مستطیلی
سعی کنید در صورت امکان کاسه استخرها به صورت مستطیلی طراحی و ساخته شود. این امر سبب کاهش هزینه های اجرایی خواهد شد و همچنین سایزینگ لوله ها باید به دقت و درستی انتخاب شوند ، چرا که در بعضی پروژه ها اشتباه در نحوه سایزینگ و متره لوله ها ، متحمل هزینه گزافی در اجرا خواهد شد.
4 . کاهش گوشه های کاسه استخر
آب بندی کاسه استخر امری بسیار مهم می باشد. نحوه آب بندی در کنج ها ی کاسه استخر باید به صورت کاملا دقیق و حرفه ای انجام پذیرد. چنانچه کنج های جداری دیواره استخر ( بنا به شکل آن ) زیاد باشد ، به طور طبیعی هزینه های اجرایی بالا خواهد رفت.
5 . ساخت استخرها با عمق معقولانه
بهترین عمق استخرهای خانگی در حدود 1٫5 متر گزارش شده است. هرچه عمق استخرها زیاد باشد ، هزینه های ساخت استخر ، لوله کشی و تجهیزات ، بسیار بالا خواهد رفت و از طرفی فرآیند تمیز کردن کاسه استخر دچار مشکل خواهد شد. لذا عمق های در حدود 1٫5 متر جهت استخرهای خانگی ایمن ترین و بهترین گزینه می باشد.
6 . استفاده از عایق های حرارتی
در صورت امکان در خطوط آب های گرم و مسیرهای مبدل های حرارتی ، جهت جلوگیری از اتلاف گرما از عایق های حرارتی سیاه رنگ استفاده شود.
7 . استفاده از لوله ، اتصالات ، شیرآلات و تجهیزات توصیه شده
طبق استانداردهای موجود در لوله کشی کاسه استخر و تصفیه خانه حتما باید از لوله ها ، اتصالات و شیرالات PVC-U استفاده شود ، در غیر این صورت اپراتور متحمل هزینه های گزافی در جهت تعمیر و نگه داری سیستم های لوله کشی خواهد شد . همچنین به هیچ وجه از تجهیزات فلزی در تصفیه خانه ها نباید استفاده کرد ، چرا که آب استخرها حاوی مواد شیمیایی و گند زداهای مختلفی بوده و به مرور زمان سبب خوردگی تجهیزات و هزینه بالایی در جهت تعویض تجهیزات خواهد شد .
بنابراین تمام تجهیزات تصفیه خانه استخرها و جکوزی ها از متریال های پلیمری باید در نظر گرفته شوند.
8 . استفاده از سیستم گندزدایی مناسب
سیستم های گندزدایی استخرها ، باید با توجه به شرایط و نحوه استفاده از آنها و همچنین سرپوشیده و سرباز بودن استخرها به درستی و کاملا حساب شده انتخاب شوند. سیستم های گندزدایی نظیر الکترولیز نمکی ، ازن ، یو وی ، دوزینگ های کلر و … ممکن است در ابتدای امر پر هزینه به نظر برسند اما پس از گذشت اندکی زمان ، تاثیر آنها در هزینه های تعمیر و نگه داری استخر و جکوزی ها به طور محسوسی مشخص خواهد شد.


با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت : WWW.NAQIBSAZEH.IR

ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×