menu

ثبت آگهی رایگان

سیستم-های-گند-زدایی-جکوزی

سیستم های گند زدایی جکوزی

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، سونا ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، اتاق برف ، تونل مه ، اتاق نمک ، آبنما ، حمام سنتی ، حمام ترکی
در ایران و کشورهای همجوار

گروه بازرگانی نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران


سیستم های گند زدایی جکوزی ها

یکی از مهمترین نکاتی که قبل از ساخت جکوزی ها حایز اهمیت می باشد ، انتخاب مناسب ترین سیستم گندزدایی برای جکوزی است. با توجه به این که دمای آب در جکوزی ها بالا است ، سرعت واکنش مواد گندزدا بسیار بالاتر می باشد و همین امر ، اهمیت به کارگیری سیستم های گندزدایی را دو چندان می کند .

به طور کلی سیستم های گندزدایی جکوزی ها به چهار دسته تقسیم می شوند :
تکنولوژی یو وی سی UV-C
این تکنولوژی یکی از مدرن ترین سیستم های گندزدایی می باشد ، که توسط یک لامپ یو وی قدرتمند قادر به خنثی کردن 99 درصد از پاتوژن های موجود در آب جکوزی است. هنگامی که از این سیستم در گندزدایی جکوزی ها استفاده شود ، حتما باید مقدار کمی از کلر( با توجه به حجم جکوزی ) در سیکل تصفیه به آب تزریق گردد. در غیر این صورت پس از هر بار استفاده از جکوزی ، مقداری از کلر یا بروم باید به صورت دستی به آب اضافه گردد.
تکنولوژی یو وی سی به همراه ازن UV-C Plus Ozone
چنانچه در کنار سیستم گندزدایی یو وی سی ، تزریق گاز ازن هم در نظر گرفته شود ، این سیستم به یکی از کارامد ترین سیستم های گندزدایی جهت جکوزی ها تبدیل خواهد شد. به ترکیب این دو سیستم ، سیستم بدون دخالت اپراتور یا به اصطلاح ( Hands – Free ) گفته می شودکه قادر به گندزدایی میکروارگانیسم ها با قدرت بسیار بالایی خواهد بود.
ازن Ozone Generator
در بسیاری از موارد ازن به تنهایی جهت گندزدایی جکوزی ها مورد استفاده قرار می گیرد ، در این صورت حتما باید از ازن ژنراتورهای هوا خنک ( Corona Discharge ) استفاده نمود و میزان تزریق ازن مورد نیاز برای جکوزی به دقت محاسبه گردد ، چرا که ازن یک گندزدای بسیار قدرتمند بوده و استفاده بیش از نیاز ، پس از مدتی موجب اکسید شدن تجهیزات خواهد شد.
الکترولیز نمکی Salt Water Chlorinator
سیستم های الکترولیز نمکی ، به وسیله الکترولیز محلول آب و نمک و ایجاد کلر ، عمل گندزدایی را انجام می دهد. از این سیستم به عنوان گندزدایی بدون دخالت مواد شیمیایی ( Chemical – Free ) یاد می شود. گرچه این سیستم عمدتا جهت گندزدایی استخرها مورد استفاده بوده ، اما در حال حاضر مورد توجه جکوزی ها نیز قرار گرفته است. اگر چه باید پس از هر بار تخلیه جکوزی ، میزان نمک مورد نیاز به آب آن اضافه گردد ، اما در مقاسیه با مواد گندزدای دیگر همچون کلر ، هزینه ای در بر نخواهد داشت ، کما اینکه از خواص درمانی این سیستم ها در جکوزی و استخرهای آب گرم نباید غافل شد.

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت : WWW.NAQIBSAZEH.IR

ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

مدیر گروه : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×