menu

ثبت آگهی رایگان

ساخت-جکوزی-تخصص-ماست

ساخت جکوزی تخصص ماست

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، سونا ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، اتاق برف ، تونل مه ، اتاق نمک ، آبنما ، حمام سنتی ، حمام ترکی
در ایران و کشورهای همجوار

گروه بازرگانی نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

پمپ های جکوزی

جکوزی نام شرکت آمریکایی تولیدکننده وان حمام گردابی است که اولین محصول این شرکت وان حمام با جت های آب ماساژدهنده بود. این شرکت در سال 1915 تاسیس شد. بنیانگذاران این شرکت برادران جکوزی بودند که در حدود سال 1900 میلادی از ایتالیا به آمریکا مهاجرت کرده بودند. دفتر مرکزی این شرکت در کالیفرنیا قرار دارد.
جکوزی در واقع محیط بسته حوضچه مانندی است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژ دادن عضله های مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپ های قوی از طریق لوله های تعبیه شده در قسمتهای مختلف دیواره به داخل حوضچه رانده می شود و از آن به منظور رفع خستگی و ماساژ آبی استفاده می شود. ماساژ در زیر آب از روشهای درمانی بسیار مؤثر در رفع درد عضلات، مفاصل و استخوانها میباشد. استفاده کنندگان در داخل حوضچه قرار میگیرند و اعضاء بدن خود را به تناوب در مسیر فواره های زیر آب قرار میدهند. همچنین جکوزی دارای یک یا چند پله یا پاشویه است تا افرادی که از آن استفاده می کنند بتوانند بر روی آن بنشینند و عمل ماساژور ماهیچه پا و پشت را در تماس با آب پرفشار همراه با هوا انجام دهند. معمولا از سرامیک و کاشی برای تزیین استفاده می شود.
هر فرد در زمان استفاده از حمام در حالت عادی حدود 180 لیتر آب مصرف می نماید. جالب است بدانیم یک جکوزی با حدود 60 لیتر آب پر می شود.
پمپ جکوزی
در جکوزی ها از پمپ های سانتریفوژ استفاده می شود که دارای دو سیستم پمپاژ است که یکی برای به گردش در آوردن آب در فیلترها و گرمکن هاست با نرخ تعویض دو بار در هر ساعت و دیگری برای جت آب از نازل های آن.
در جکوزی های کوچک برای انجام این دو تنها یک پمپ نصب می کنند که هم وظیفه به گردش در آوردن آب جکوزی و هم جت نازل ها را به عهده دارد.

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت : WWW.NAQIBSAZEH.IR

ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

مدیر گروه : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×