menu

ثبت آگهی رایگان

طراحی-و-اجرای-جکوزی-تخصص-ماست

طراحی و اجرای جکوزی تخصص ماست

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، سونا ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، اتاق برف ، تونل مه ، اتاق نمک ، آبنما ، حمام سنتی ، حمام ترکی
در ایران و کشورهای همجوار

گروه بازرگانی نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران


متعلقات جکوزی

در جکوزی ها متناسب با هزینه ای که کارفرما در نظر می گیرد می توان انواع و اقسام تجهیزات اضافی و تزیینی را به مجموعه اضافه کرد. این تجهیزات شامل انواع روکش ها ،دماسنج ها،عصاره های گیاهی برای افزودن به آّ و غیره می شود.
دماسنج
در جکوزی ها برای آن که شناگران از دمای آب مطلع باشند،از دماسنج استفاده می شود.
مناسب ترین محل برای نصب این دماسنج ها به ویژه در استخرهای عمومی،اسکیمر است.
البته دماسنج های مورد استفاده برای این کاربرد در انواع و مدل های مختلفی عرضه می شوند.معمولا مناسب ترین محل برای این دماسنج ها در داخل سبد اسکیمر است.
به این ترتیب هم دماسنج از دید پنهان می ماند و هم دمای آب برگشت اندازه گیری می شود.
مواد معطر
در جکوزی ها متناسب با هزینه ای که کارفرما در نظر می گیرد می توان انواع و اقسام تجهیزات اضافی و تزیینی را به مجموعه اضافه کرد.
یکی از این روش ها مواد معطر است که می توان آن ها را با آب جکوزی افزود .اکثر این مواد ضروری برای سلامت بدن ندارند،ولی چون اکثر آن ها حاوی مواد چرب هستند افزودن آن ها به آب به نوعی موجب افزایش میزان آلودگی آب می شود که نتیجه آن تسریع در کثیف شدن فیلترهاست.
تخلیه آب جکوزی
در جکوزی ها بار ناشی از حضور شناگران بسیار زیاد است .از طرفی مقدار مواد ضد عقونی کننده تزریق شده به آب مقدار ثابتی است .بنابراین خیلی زود در صد مواد جامد محلول در آب جکوزی افزایش می یابد که همین مساله حفظ تعادل شیمیایی آب در جکوزی را کمی دشوار می کند.از این رو،به منظور کسب اطمینان از کیفیت قابل قبول در جکوزی ها توصیه می شود آّ جکوزی حداقل هر سه ماه یک بار به طور کامل تخلیه شده و با آب تازه جایگزین شود.البته این زمان کاملا تقریبی و نسبی است ور در درجه اول بستگی به میزان استفاده و بار جکوزی دارد.برای تخلیه کامل آب داخل استخرها و جکوزی ها معمولا از پمپ ها و موتورهای ضد آبی استفاده می شود که در زیر آب نیز قابل استفاده هستند.به عنوان یک قاعده سر انگشتی برای محاسبه زمان تقریبی تعویض آب جکوزی می توان از رابطه زیر استفاده کرد:
T=Vl(N*3)
مروری سریع بر مطالب این فصل
استخرهای گردابی که گاهی اوقات حمام های گردابی نیز خوانده می شوند همان استخرهایی هستند که بین عامه مردم به جکوزی شهرت دارند.
جکوزی ها باید مجهز به یک کلید محلی قطع کننده جریان باشند که این کلید باید در فاصله1.5متر از جکوزی قرار داشته و امکان دسترسی کاربران به آن وجود داشته باشد.
در صورتی که شدت جریان نامی جکوزی های پیش ساخته کمتر از 20 آمپر باشد،می توان آن ها را با استفاده از دو شاخه و پریز در داخل ساختمان نیز مورد استفاده قرار داد.
تمامی جکوزی های سرباز باید باید حداقل مجهز یک پریز برق 125 ولت،15 آمپر یا 20 آمپر مربوط به مدار انشعاب عمومی در فاصله 1.5-3متر از جداره داخلی جکوزی باشند.تمامی پریز های برق 125 ولت با شدت جریان 30 آمپر یا کمتر که در فاصله حداکثر 3 متر از جداره داخلی جکوزی قرار گرفته اند باید مجهز به رله عیب اتصال زمین باشند.
تاسیسات روشنایی و فن های سقفی نباید در فاصله عمودی 3.7 متر از جکوزی یا در فاصله افقی حداقل 1.5 متر از جدار ه داخلی جکوزی نصب شوند.
اگر استفاده از رله عیب اتصال زمین ضرورت داشته باشد،تاسیسات روشنایی و فن های سقفی را می توان در فاصله 2.3 متر از جکوزی نیز نصب کرد کلیذهای دیواری نیز باید در فاصله افقی حداقل 1.5 متر از جداره داخلی جکوزی نصب شوند.
تمامی اجزای فلزی موجود در جکوزی که در فاصله 1.5 متر از جداره داخلی جکوزی قرار دارند باید از طریق اتصال مستقیم فلز به فلز با استفاده از پل همبند کننده به صورت سیم مسی AWG8با یکدیگر همبند شوند.
محدوده ایده آل phبرای آب جکوزی ها بین 7.4 تا 7.6 است.
مقدار متداول سختی آب که ناشی از کلسیم است برای جکوزی ها باید بین 150-250ppmنگه داشته شود البته در برخی از استانداردها ممکن است محدوده کوچک تری برای این منظور تعیین شده باشد.
مقدار برم توصیه شده برای کلر آزاد موجود در جکوزی ها 3-5ppmاست .
برای جکوزی ها دمای آب نباید از 40 درجه سانتی گراد تجاوز کند.
حداکثر بار در جکوزی ها به ازای هر نفر باید 09.باشد. بنابراین مساحت کاسه جکوزی را می توان بر مبنای تعداد نفراتی که قرار است به طور همزمان از آن استفاده کنند تخمین زد .
به طور سر انگشتی هر دو نفر در یک جکوزی معادل با شصت نفر در استخر تولید آلودگی می کنند.همچنین هر نفر در جکوزی در هر ساعت تقریبا 1 لیتر عرق می کند.
تعداد دفعات تعویض آب برای جکوزی ها هر نیم ساعت یک بار باید در نظر گرفته شود.
به عنوان یک قاعده سر انگشتی در جکوزی ها برای دستیابی به حداکثر بازده ممکن ،شدت جریان آب عبوری از هریک از فواره ها حداقل باید 57 لیتر در دقیقه باشد.
به عنوان یک قاعده سر انگشتی توان مورد نیاز موتور برای هریک از فواره های مورد استفاده در جکوزی تقریبا باید 0.187 کیلو وات در نظر گرفته شود.
حداقل فاصله این دریچه های تخلیه در جکوزی باید 300 میلی متر در نظر گرفته شود.
به عنوان یک قاعده سر انگشتی برای محاسبه زمان تقریبی تعویض آب جکوزی می توان از رابطه زیر استفاده کرد:
T=Vl/(N*3)
T دوره زمانی برای تعویض آب جکوزی (روز)
Vlحجم آب جکوزی
Nتعداد استفاده کنندگان جکوزی در طول روز


با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت : WWW.NAQIBSAZEH.IR

ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

مدیر گروه : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×