menu

ثبت آگهی رایگان

اجرای-تخصصی-کاشی-استخر-سونا-جکوزی-در-ایران

اجرای تخصصی کاشی استخر سونا جکوزی در ایران

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، سونا ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، اتاق برف ، تونل مه ، اتاق نمک ، آبنما ، حمام سنتی ، حمام ترکی
در ایران و کشورهای همجوار

گروه بازرگانی نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

نصب سرامیک استخرو جکوزی:

نصب سرامیک استخر و جکوزی ،پیمانکاری ساخت استخر و جکوزی و آبنما ، ساخت استخرهای خانگی و ورزشی و کشاورزی به صورت بتنی و با بلوک از صفر تا صد شامل خدمات خاکبرداری ، آرماتور بندی ،بتن ریزی ، سیمانکاری ، آببندی استخر و اجرای سرامیک کاری استخر و جکوزی و همچنین تهیه و تجهیز تاسیسات برقی و مکانیکی استخر شامل پمپ، دستگاه تصفیه و کاسه چراق ، اسکیمر ، کفشور ، گریل (دریچه )و موتور خانه و ساخت استخرهای ارزان قیمت در کلیه مناطق تهران و کرج و شمال کشور و حومه انجام میشود شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ها و هزینه های سرامیک کاری استخر ، طراحی و ساخت استخر با شماره های ذیل تماس بگیرید تا ضمن برآورد دقیق کار توسط کارشناسان مجموعه نقیب سازه در اسرع وقت کلیه خدمات ساخت استخر ، آببندی و سرامیک کاری استخر شما را به عهده بگیریم و با مصالح استاندارد و اکیپ حرفه ای و نظارت دقیق استخر استاندارد و مناسب و باب سلیقه شما بسازیم.
نکات قبل از نصب سرامیک استخر:
قبل از اجرای سرامیک کاری استخر و جکوزی چند نکته قبل از نصب سرامیک برای ظرافت و زیبایی پس از نصب سرامیک استخر الزامی است وهر استاد کاری قبل از اجرای سرامیک کاری استخر و جکوزی بایستی دقت لازم را انجام دهد تا پس از اجرا ، کاری زیبا و بدون نقص انجام شود این متن بیشتر برای کسانی که تجربه کمتری در اجرای سرامیک کاری استخر دارند و کارفرمایان کارآمد است همچنین استاد کارانی هستند با چندین سال سابقه اجرا ممکن است در اثر کم توجهی به نکات جزئی دچار مشکل شوند این نکات برای یادآوری آن دسته از استاد کاران عزیز نصب سرامیک نیز که دارای سابقه زیاد در اجرای استخر هستند نیز کارامد است و دقت به این نکات جزو اصول کار سرامیک کاری استخر و لازمه کار اصولی است و قبل از نسب سرامیک استخر باید دقت لازم را مبذول بفرمایند.
1- زیر کار را قبل از اجرای آببندی و نصب سرامیک استخر چک نمایند تا در صورت اشکال در ناصافی دیوارهای استخر و کف استخر با کروم بندی و اجرای سیمانکاری دقیق اشکالات را رفع نمایند.
2-شیب کف استخر را چک کنند تا حداقل شیب مورد نیازبرای مواقع نظافت استخر به سمت لوله خروج (کفشور)به تصفیه خانه را داشته باشد.
3- دریچه های لوله های رفت و برگشت به استخر را تا تکمیل نهایی استخر و موتورخانه استخرو نصب کفشور با درپوش ببندند.
4- در صورت وجود ترک در دیواره های استخر وجکوزی بهتر است سرامیک کار کارفرما و ناظر را در جریان قرار دهد تا اقدامات لازم نسبت به رفع ترک و آببندی و مقاوم سازی استخرانجام شود.
5-قبل از اجرای سرامیک کاری کاشی کار از آببندی کامل استخر پس از تست استخر با آب مطمئن شود تست آستخر با ریختن آب در کاسه حداقل بهتر است 48 ساعت پر از آب تست شود پس از ریختن آب در کاسه استخر و مخزن آب اندازه آب علامت گذاری شود و در پایان 48 ساعت مجددا اندازه آب چک شود و درصورتی که آب استخر بیش از 8 سانتی متر از نظر ارتفاع کمتر شده باشد استخر نیاز به آببندی مجدد دارد این اندازه حدودی است و برای اطمینان بهتر است با ما تماس بگیرید تا از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

6- پس از تست آببندی استخر و جکوزی برای اطمینان در آببندی استخر در موقع ساخت ملات نرمه زیر سرامیک استخربهتر است از چسب آببندی نیم کیلو در هر متر استفاده شود.
7- سرامیک کار باید از محل درست اسکیمر در جای خود مطمئن شود و لبه سرامیک بالا با لبه روی اسکیمر همسطح باشد.

8- در موقع نصب سرامیک بر روی ملات با ماله صاف به آرامی ضربه بزند این کار باعث صاف شدن سطح سرامیک و چسبندگی بیشتر ملات نرمه به پشت سرامیک میشود .
9- در موقع بندکشی درزهای سرامیک،درمخلوط ملات بندکشی مقداری از چسب بند کشی استفاده نماید این کار باعث آببند شدن درزهای سرامیک و یکنواختی ملات بندکشی میشود.
10- سرامیک کار استخر باید در ساخت پله برای دریچه (گریل) دقت لازم را انجام دهد چون در موقع نسب گریل در صورت ناترازی پله زیر گریل باعث ناهمواری و خطرات زیادی برای استفاده کنندگان استخر میشود و ارتفاع گریل را با پله اجرا شده اندازه بزند و سطح سرامیک دور دریچه ها با گریل دقیقا همسطح باشد.

11-زیر کار قبل از نصب سرامیک استخر با آب مرطوب شود این کار باعث جلوگیری از جذب شیره ملات و چسبندگی بیشتر بین سطح و سرامیک میشود.


با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت : WWW.NAQIBSAZEH.IR

ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

مدیر گروه : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×