menu

ثبت آگهی رایگان

آیا-واقعا-سونا-یکی-از-روشهای-کاهش-چربی-بدن-می-باشد

سونا

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر

مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی
در تهران ، البرز و شمال ایران

آیا واقعا سونا یکی از روشهای کاهش چربی بدن می باشد؟

سونا یک نام کلی برای محلی است که درجه حرارت بالایی دارد به گونه ای که امکان تعریق اشخاص را فراهم می آورد تا بدین ترتیب از فوائد بالا رفتن حرارت بدن و ایجاد تعریق بهره مند شوند. سونا در مجموع به دو نوع سونای خشک و سونای بخار تقسیم می شود که اگر چه این دو نوع با هم تفاوت ماهیتی زیادی ندارند اما شکل ظاهری آنها و طرز ساخت و کارکردن اشان با هم متفاوت است.
سونای بخار عبارت است از اتاقی شبیه حمام که داخل آن (کف و دیوارها و سقف) تمام بوسیله کاشی و سرامیک های کوچک پوشانده شده است، به طوری که کاملا قابل شستشو می باشد. عموما حرارت اینگونه سونا حدود 80 درجه سانتی گراد است و سونای خشک مشهورترین و پرطرفدارترین سونا در جهان است.
برخلاف تصورات عامه، سونا رفتن منظم باعث لاغری نمی شود. این درست است که استفاده از سونا آب بدن را (و نه چربی را) به شکل عرق کاهش می دهد، اما این مایعات از دست رفته سریعاً با نوشیدن آب دوباره جذب بدن می شوند.
در مدتی که فرد در داخل سونا قرار دارد، مقدار زیادی آب را از راه تعریق از دست می دهد، در واقع بدن خود را دهیدراته کرده، بنابراین آب زیادی را در این مدت از دست می دهد.
در بعضی مناطق معتقدند که نیم ساعت نشستن در سونا، باعث سوزاندن 1000-300 کیلوکالری انرژی می شود در صورتی که طبق محاسبات انجام شده، مشخص شد که نیم ساعت نشستن در سونا فقط باعث سوزاندن 84-62 کیلوکالری از انرژی می شود که با خوردن یک عدد میوه این انرژی قابل برگشت است.
در این باره بیشتر بخوانید: لاغری ران و باسن را به آسانی تجربه کنید!
سونا ممکن است به کالری سوزی اضافی کمک کند اما جلسات تعریق به تنهایی برای کاهش وزن کافی نیست و این یک ابزار موثر برای کاهش وزن واقعی نیست، زیرا این کاهش وزن، کاهش چربی بدن نمی باشد، بلکه کاهش وزن به شکل کاذب است و بعد از مدتی کوتاه با نوشیدن آب، وزن به حالت اولیه بر می گردد. برای اثبات این ادعا کافی است مقداری چربی حیوانی تهیه کرده و پس از وزن کردن، آن را در سونا بگذارید. بعد از چند ساعت آن را از سونا خارج کنید و دوباره وزن کنید. خواهید دید که هیچ تغییری در حجم و وزن چربی ایجاد نشده است. و بهترین روش کاهش وزن استفاده از برنامه های کاهش وزن معتبر زیر نظر کارشناسان تغذیه ورزش مداوم می باشد

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

کالای های مشابه #استخر_سونا_جکوزی
×