menu

ثبت آگهی رایگان

فواید-سونا-خشک-و-بخار-برای-کل-بدن

فواید سونا خشک و بخار برای کل بدن

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر

مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی
در تهران ، البرز و شمال ایران

تمام مواردی که باید در مورد فواید سونا خشک و بخار بدانید :
سونا خشک و بخار یکی از روش های لاغری و... در سرتاسر دنیاست. این روش توسط مردمان فنلاند به دنیا معرفی شد و همچنان این کشور یکی از گسترده ترین مصرف سونا را دارد.
تفاوت سونا خشک و بخار
در سونای خشک ، درجه حرارت بین 80 تا 130 درجه سانتی گراد است. ولی در سونای تر بندرت از 50 درجه تجاوز می کند. سونای بخار حداکثر درجه رطوبت را دارد.به علت اختلاف در میزان رطوبت هوا سونای تر بعد از سونای خشک پیشنهاد می شود.
سونای بخار: بنا بر تحقیقات کلینیکی بخار آب که معمولاً از آب لوله کشی می باشد دارای مواد شیمیایی مانند کلر، فلورید، فلزات سنگین بوده که از طریق پوست جذب بدن می شوند، پس استفاده از آن را توصیه نمی کنیم.
سونای خشک:تعرق در این سونا نسبتاً مناسب است، کمک به دفع سموم تجمع یافته زیر پوست، افزایش گردش خون و دمای بدن می نماید و همچنین باعث باز شدن منافذ پوست می گردد، استفاده از این نوع سونا هفته ای یک الی دو بار برای سلامت انسان بسیار مفید است.
سونا خشک و بخار
فواید سونای خشک و بخار
عرق کردن هنگام ورزش به اندازه و تأثیر سونا جهت حذف سموم نمی باشد زیرا هنگام ورزش فعالیت سیستم اعصاب سمپاتیک مانع حذف سموم می شود. همچنین با ورزش کردن انرژی زیادی صرف می شود و میزان تعرق هنگام ورزش به نسبت سونا بسیار کمتر است. ورزش مزایای خود را برای سلامتی انسان دارد اما تعرق هنگام ورزش به منظور دفع سموم خیلی موثر نمی باشد.
راههای تنفسی بازتر می شوند. تنفس بهتر و راحت تر انجام می شود و میزان دریافت اکسیژن بر اثر تاثیرهوای خشک و گرم بیشتر می شود به دلیل تغییرات سریع درجه حرارت، انعطاف پذیری (الاستیسیته) عروق بهبود می یابد.
سونا دردهای رماتیسمی را تسکین می دهد و لازم است دست کم یک بار در هفته به سونا رفت.
گردش خون و اکسیژن رسانی بهتر:سونا درمانی باعث افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی به اندام های مختلف بدن از جمله ریشه موها شده و خاصیت ارتجاعی رگ ها را افزایش می دهد.
آرامش اعصاب و ریلکس بودن، گام اول در درمان تمامی بیماری هاست، سونا بدن را قادر می سازد بیشتر استراحت و خود را برای درمان و بازسازی آماده نماید. یکی از علل دخیل در ریزش مو داشتن استرس زیاد می باشد و سونا درمانی کمک شایانی به آرام سازی سیستم اعصاب مرکزی می نماید. سایر مزایای سونا درمانی شامل: کاهش درد مفاصل و عضلات، کمک به بهبود بیماری های پوستی و... می باشد.
همچنین سونا با اتساع عروق خونی و افزایش گردش خون درد را تسکین می دهد.
سونای بخار بهترین درمان برای مشکلات تنفسی از قبیل:برونشیت، لارنژیت، سینوزیت و تنگی نفس می باشد. سونا موجب افزایش انعطاف پذیری مفاصل وعروق خونی بدن می شود.
می تواند با سونا فشار خون بالا را درمان کرد و برای تسکین تنش،استرس و خستگی جسمی و روحی سونا توصیه می شود.
شل کردن عضلات و رفع گرفتگی عضلات از فواید سونا است.
تنظیم و کنترل وزن فعلی و بهبود کیفیت خواب.

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234
همراه : 09121978874 09130137157 09163661255
وبسایت WWW.DRPOOL.IR
ایمیل INFO@DRPOOL.IR DRPOOL.IR@GMAIL.COM
کانال تلگرام DRPOOLGROUP
اینستاگرام DRPOOL.IR

مدیر گروه دکتر استخر : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×