menu

ثبت آگهی رایگان

آشنایی-با-انواع-مختلف-دیگ-بخار-برقی

آشنایی با انواع مختلف دیگ بخار برقی

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه دکتر استخر

انواع مختلف دیگ بخار برقی

احتمالا تا به حال اسم دیگ بخار برقی به گوشتان خورده باشد و با خود اندیشیده باشید که دیگ بخار برقی چیست و در چه مواردی از آن استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم انواع دیگ بخار برقی را به شما معرفی کنیم و مشخصات آنها را ذکر کنیم. ابتدا تعریفی از دیگ بخار برقی را برایتان آماده کرده ایم تا بیشتر با آن آشنا شوید.

تعریف دیگ بخار برقی

اول از همه بگذارید دیگ بخار برقی را برایتان تعریف کنیم. دیگ بخار برقی را می توان در خانه های بسیار کوچک تا متوسط نصب کرد تا آب گرم مورد نیاز گرمایش خانه و مصارف خانگی را تامین کند. در حالی که رایج ترین دیگ بخار ها از گاز یا نفت برای گرم کردن آب استفاده می کنند، دیگ بخار برقی آب را از بین المنت برقی می گذراند. دیگ بخار برقی جایگزین های محبوبی برای خانواده هایی است که به گاز دسترسی ندارند یا استفاده از نفت برای آن ها هزینه بر می باشد. دیگ بخار برقی اغلب مقدار آبی که می تواند در یک زمان تولید کند محدود می باشد، بنابراین برای خانه های بزرگ توصیه نمی شود.
انواع دیگ بخار برقی را با جزییات در زیر می توانید بیابید:

دیگ بخار برقی مستقیم

جالب توجه است که این نوع دیگ بخار بسیار به دیگ بخار ترکیبی گازی شباهت دارد. به این معنی که از المنت حرارتی برای گرم کردن آب مورد نیاز استفاده می کند. در حالی که این نوع، ارزان ترین و ساده ترین دیگ بخار می باشد اما متاسفانه راهی برای ذخیره آب داغ در آن وجود ندارد.
دیگ بخار برقی ذخیره ای

دیگ بخار برقی ذخیره ای شامل مخزن آب داغ به صورت داخلی یا جداگانه می باشد. قابل توجه است بدانید که این مورد شما را قادر می سازد تا نیمه شب که هزینه های انرژی کمتر می باشد آب را گرم کرده و آن را ذخیره کنید تا روز بعد استفاده کنید. که این امر از لحاظ هزینه های مصرفی برای انرژی بسیار مقرون به صرفه می باشد. این دیگ بخار گران تر از دیگ بخار مستقیم می باشد و خود دیگ بخار و مخزن آن فضای بیشتری اشغال می کنند.

دیگ بخار برقی CPSU

واحد ذخیره سازی اصلی ترکیبی یا به اختصار CPSU میزان بسیار زیادی آب داغ را درون دیگ بخار ذخیره می کند. بنابراین این نوع دیگ بخار برقی می تواند به نیازها بسیار سریعتر و با فشار آب بیشتر پاسخ بدهد. البته باید توجه داشته باشید که اندازه بزرگی دارند.

دیگ بخار برقی ذخیره سازی هسته خشک

این نوع دیگ بخار برقی بسیار جالب و کارآمد می باشد. دیگ بخار هسته خشک مشابه هیترهای ذخیره سازی می باشند زیرا از تعرفه ارزان تر انرژی در شب برای گرم کردن آب استفاده می کنند تا وارد سیستم گرمایش مرکزی شوند به جای آن که مستقیما وارد مصارف خانگی شوند.

دیگ بخار برقی خورشیدی

اگر مخزن ذخیره سازی دارید می توانید از صفحه های خورشیدی برای گرم کردن آب در طول روز استفاده کنید. البته این کار نیاز به متخصصین نصب صفحات خورشیدی خواهد داشت.

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر

مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی
در ایران

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت WWW.DRPOOL.IR

ایمیل INFO@DRPOOL.IR DRPOOL.IR@GMAIL.COM

مدیر گروه دکتر استخر : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×