menu

ثبت آگهی رایگان

10-مورد-از-مهمترین-فوائد-سلامتی-استفاده-از-سونا

10 مورد از مهمترین فوائد سلامتی استفاده از سونا

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه دکتر استخر

10 مورد از مهمترین فوائد سلامتی استفاده از سونا

1) سونا استرس را از بین می برد:
جای تعجب نیست که مهمانان سونا اغلب از کاهش استرس به عنوان یکی از مزایای استفاده از سونا اشاره می کنند. مطالعات پزشکی بیان می کند که استرس در زندگی روزمره ما می تواند بر سلامت ما تأثیر منفی داشته باشد. در واقع، اکثریت قریب به اتفاق بیماری (یعنی بیماری قلبی) حداقل تا حدی مربوط به استرس است. حمام گرم در یک سونا موجب تسکین استرس می شود.
این یک فضای گرم و آرام است که شمارا از فضای پراسترس بیرون رهایی می بخشد. همانطور که ما می گوییم، “به سونا رفته درب را ببندید و از دنیا فارغ شوید.” گرمای سونا باعث کاهش فعالیت عضلات بدن، گردش خون و تحریک وآزاد شدن اندورفین ها می شود. اندورفین ها مواد شیمیایی کاملا طبیعی بدن هستند و آزاد شدن آن در بدن واقعا شگفت انگیز است.
2) سونا عضلات را آرام و درد عضلات را تسکین می دهد:
حرارت بالای سونا، اندورفین ها را آزاد می کند. آندروفین می تواند اثر “آرامش بخش” ملایم و لذت بخش داشته باشد و باعث کاهش درد آرتروز و درد عضلانی بخصوص بعد از تمرین های شدید فیزیکی می شود. در سونا دمای بدن افزایش می یابد و این باعث می شود که رگ های خونی باز شده بنابراین گردش خون افزایش می یابد. این افزایش جریان خون به نوبه خود باعث می شود که روند بهبود طبیعی بدن تسریع یابد. پس از شرکت در ورزش های جسمی، از سونای خشک یا بخار سونا استفاده کنید تا ماهیچه ها از طریق کاهش تنش عضلانی و از بین بردن اسید لاکتیک و یا سموم دیگری که ممکن است وجود داشته باشد، تسکین یابد.
3) سونا سموم را تخلیه می کند:
بسیاری از ما شاید روزانه فعالیت زیاد با عرق شدید نداشته باشیم و می توان توسط سونا مزایای حاصل از آن را داشته باشیم. به دلیل گرمای سونا، دمای بدن افزایش می یابد. رگ های خونی پس از آن گسترش می یابند، که باعث افزایش جریان خون می شوند و گرما از خون به سطح پوست منتقل می شود، سیستم عصبی بدن پس از آن سیگنال ها را به میلیون ها غدد عرق که بدن انسان را پوشش می دهند، می فرستد. همانطور که غدد عرق تحریک می شوند، عرق می کنند. تولید عرق در درجه اول برای خنک کردن بدن طراحی شده و از 99٪ آب تشکیل شده است. با این حال، عرق کردن در سونا منجر به کاهش سطح سرب، مس، روی، نیکل، جیوه و … خواهد شد. اینها همه سمومی هستند که معمولا فقط از طریق تعامل با محیط روزانه ما جذب می شوند. کتاب های پزشکان و متخصصان مزایای سم زدایی بدن ما را به طور گسترده تشریح کرده اند. همانطور که بسیاری از پزشکان موافق هستند، یک دلیل بزرگ برای محبوبیت سونا این است که سونا یکی از بهترین روش های سم زدایی بدن ما هستند.
4) سونا پوست را پاک می کند
5) سونا می تواند خواب عمیق تری ایجاد کند
6) سونا از مزایای تفریحی و اجتماعی برخوردار است
7) سونا عملکرد قلبی عروقی را بهبود می بخشد
8) سونا کالری را می سوزاند
9) سونا می تواند به مبارزه با بیماری کمک کند
10) سونا احساس خوب ایجاد می کند
10 تا از مهمترین فوائد سلامتی استفاده از سونا

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر

مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی
در تهران ، البرز و شمال ایران

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت WWW.DRPOOL.IR

ایمیل INFO@DRPOOL.IR DRPOOL.IR@GMAIL.COM

کانال تلگرام DRPOOLGROUP

اینستاگرام DRPOOL.IR

مدیر گروه دکتر استخر : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×