menu

ثبت آگهی رایگان

اتوماسیون-(خودکارسازی)-استخر

اتوماسیون (خودکارسازی) استخر

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه دکتر استخر

اتوماسیون (خودکارسازی) استخر

اتوماسیون استخر شنا به چه معنی است؟

معایب سیستم‎های آنالوگ سنتی کدام است؟

فیلتراسیون نامناسب آب استخر چه مضراتی در پی دارد؟

مزایای سیستم‎های اتوماسیون استخر چیست؟

آیتم‎هایی که سیستم‎های اتوماسیون تحت پوشش قرار می‎دهند کدام است؟

فناوری‎های جدید با پیشنهاد راه‎حل‎های مناسب، سبب رشد استخرهای هوشمند گردیده‎اند. امروزه خودکارسازی استخرها می‎تواند به فرآیند فیلتراسیون آب، کمک نماید.
هنگامی که بحث استخر شنا مطرح می‎شود، سلامت و ایمنی شناگران، مهمترین موضوع است؛ بدین معنی که آب باید به طور منظم فیلتر شود تا از پاک و بهداشتی‎بودن آن، اطمینان حاصل شود. اگر این مطلب با دقت و توجه انجام نگردد، باکتری‎های زیان‎بخش و میکروارگانیسم‎ها رشد می‎کنند؛ آب، سبز یا کدر می‎گردد و بیماری‎ها گسترش می‎یابند. بنابراین فیلتراسیون، ضروری است، اما سیستم‎های آنالوگ سنتی، به هیچ عنوان روشن و واضح نیستند. آن‎ها باید با استفاده از محسابات پیچیده شامل دمای آب، برنامه‎ریزی شوند و چنانچه دمای آب به هر دلیل تغییر یابد، محاسبات باید تجدید شوند و سیستم باید مجدداً برنامه‎ریزی شود. همچنین اگر در محاسبات ریاضی، اشتباهی رخ دهد، استخری خطرناک و ناپسند خواهید داشت.
سوالی که مطرح می‎شود این است که چرا اجازه ندهیم سیستم فیلتراسیون دائماً کار کند؟ این موضوع از لحاظ مالی (با توجه به هزینه‎های انرژی و مواد شیمیایی)، زیان‎آور است. سیستم فیلتراسیونی که به صورت ناصحیح برنامه‎ریزی شود، مواد مصرفی استخر را در سطح هشداردهنده‎ای خواهد بلعید.
خوشبختانه سیستم‎های خودکارسازی استخر، کلیه این مشکلات را مرتفع نموده است.
مزایای خودکارسازی استخر
تکنولوژی‎های هوشمند می‎توانند اسباب و لوازم را کنترل نمایند: سرمایش، گرمایش، امنیت و همچنین استخرهای شنا. شرکت‎های بسیاری با ساخت اپلیکیش‎های متنوع، تلفن‎های هوشمند را مستقیماً به سیستم فیلتراسیون استخر متصل می‎نمایند. این موضوع، کاربران را قادر می‎سازد که ساعات فعالیت را تنها با لمس یک دکمه، تنظیم نمایند. علاوه بر این، کاربران می‎توانند محاسبات خود را بر مبنای داده‎های واقعی استخر انجام دهند و همه چیز را کنترل کنند. بنابراین هیچ جایی برای خطا و نگرانی وجود نخواهد داشت.
آیتم‎هایی که سیستم‎های خودکارسازی تحت پوشش قرار می‎دهند، عبارت‎اند از:
فیلتراسیون آب استخر
کنترل دمای آب
کنترل دمای هوا
کنترل pH آب
کنترل وضعیت فیلتر
تنظیم میزان تزریق مواد شیمیایی
مدیریت سیستم گرمایش و روشنایی
مدیریت روبات استخر
چهار مزیت اصلی سیستم‎های خودکارسازی استخر عبارت‎اند از:
راه حلی برای بهبود کیفیت آب
یک سیستم هوشمند، بر کیفیت آب نظارت می‎نماید و اطمینان حاصل می‎کند که آب در بازه‎های زمانی بهینه فیلتر شود. همچنین تزریق مقادیر صحیح از مواد شیمیایی در مواقع مورد نیاز را برنامه‎ریزی می‎نماید. این سیستم حتی می‎تواند گرفتگی یا بسته‎شدن فیلتر را گزارش نماید.
مقرون‎به‎صرفه‎بودن
هنگامی که بازه‎های زمانی فیلتراسیون بر مبنای داده‎های دقیق بنا شوند، سیستم می‎تواند فیلتراسیون مورد نیاز را به طور دقیق محاسبه نماید. این بدان معنی است که سیستم، تنها در آن هنگام که باید، فعالیت می‎کند و از کمترین میزان الکتریسیته استفاده می‎نماید. همچنین مقادیر بهینه مواد شیمیایی مصرف می‎شوند.
دوست‎دار محیط زیست
سیستم‎های خودکار، الکتریسته کمتری مصرف می‎نمایند که معادل انتشار کمتر گاز کربن دی اکسید است. آن‎ها همچنین میزان مصرف آب را بهینه می‎کنند. یک اشتباه کوچک ـ مانند افزایش بیش از حد مواد شیمیایی ـ در سیستم‎های فیلتراسیون سنتی، می‎تواند منجر به ازدست‎رفتن بخشی یا تمام آب استخر شود. سیستم‎های هوشمند، این نقیصه را نیز برطرف نموده‎اند.
محاسبات آسان
چه کسی می‎خواهد زمان زیادی را صرف محاسبات و برنامه‎ریزی سیستم فیلتراسیون نماید؟ سیستم‎های خودکار هر دوی این موارد زمان‎بر را تنها با لمس یک دکمه بر روی تلفن هوشمند، انجامی می‎دهند. بدون شک این روش، سریعتر و مطمئن‎تر است. با یک نگاه کوتاه می‎توانید وضعیت دقیق استخر را بررسی کنید و سیستم فیلتراسیون را حتی هنگامی که در تعطیلات هستید، مدیریت نمایید.

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر

مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی
در تهران ، البرز و شمال ایران

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت WWW.DRPOOL.IR

ایمیل INFO@DRPOOL.IR DRPOOL.IR@GMAIL.COM

کانال تلگرام DRPOOLGROUP

اینستاگرام DRPOOL.IR

مدیر گروه دکتر استخر : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×