menu

ثبت آگهی رایگان

پنج-روش-تصفیه-استخر-بدون-استفاده-از-کلر

پنج روش تصفیه استخر بدون استفاده از کلر

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه دکتر استخر

پنج روش پالایش استخر بدون استفاده از کلر

کلر، متداول ‎ترین ماده شیمیایی مورد استفاده جهت پالایش استخرهای عمومی و خصوصی است؛ اگرچه برای همه (خصوصاً دوست‎داران محیط زیست) محبوب نیست. قدرت گندزدایی بسیار بالا، قابلیت استفاده در حجم‎های بزرگ و به‎ویژه مقرون‎به‎صرفه‎بودن، این ماده را تبدیل به اولین انتخاب جهت تصفیه آب استخر نموده است. از طرف دیگر، چناچه به صورت ناصحیح و یا در مقیاس نامناسب مصرف گردد، معایبی دارد که ممکن است منجر به آزاردهندگی شوند.
اکنون به معرفی پنج ماده جایگزین برای کلر که دوست‎دار محیط زیست و کمتر آزاردهنده هستند، می‎پردازیم:
پرتو UV
اصول کاری، بسیار ساده است. یک لامپ که پرتوهای UVC تولید می‎نماید، در چرخه فیلتراسیون قرار می‎گیرد و هنگامی که آب آلوده از درون آن عبور می‎نماید، پرتوهای فرابنفش، DNA میکروارگانیسم‎ها را تخریب می‎نمایند. در کنار این لامپ، یک سیستم تصفیه مکمل (مثلاً اکسیژن فعال) نیز مورد نیاز است.
یونش مس ـ نقره
در این سیستم، الکترودهایی درون یک محفظه وجود دارند که یون‎های مس و نقره آزاد می‎کنند. یون‎های مس، جلبک و خزه و یون‎های نقره، باکتری‎های موجود در آب استخر را از بین می‎برند. همانند لامپ UV، در کنار این وسیله نیز به یک سیستم تصفیه مکمل شیمیایی نیاز است.
اوزن
هدف دستگاه تولید اوزن، گرفتن اکسیژن از محیط اطراف، تبدیل آن به اوزن و رهاسازی اوزن در آب آلوده استخر است. اوزن نه تنها باکتری‎ها را حذف می‎نماید، بلکه بوی نامطبوع را نیز حذف نموده، آب را شفاف کرده و طعم آن را بهبود می‎بخشد.
منیزیم
تصفیه آب توسط منیزیم، شامل دو بخش است. از یک سو ترکیبات معدنی منیزیم‎دار به عنوان عامل پالایش آب و از سوی دیگر، یک مدیا از جنس کریستال‎های شیشه خالص جهت فیلتراسیون استفاده می‎شوند. این سیستم کامل، آب را از لحاظ معدنی غنی نموده و دوست‏دار محیط زیست است.
بروم
بروم، ماده‎ای هم‎خاصیت (اکسید‎کننده و گندزدا) و هم‎خانواده (هالوژن) با کلر است که به صورت قرص‎های انحلال آرام و یا قالب‎های انحلال سریع، موجود است. همچنین می‎توان یک دستگاه تزریق بروم را در چرخه فیلتراسیون نصب نمود. ترکیبات بروم‎آمین که توسط بروم در آب استخر تولید می‎شوند، بر خلاف کلرآمین‎ها آزاردهنده نیستند.

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر

مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی
در تهران ، البرز و شمال ایران

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت WWW.DRPOOL.IR

ایمیل INFO@DRPOOL.IR DRPOOL.IR@GMAIL.COM

کانال تلگرام DRPOOLGROUP

اینستاگرام DRPOOL.IR

مدیر گروه دکتر استخر : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×