menu

ثبت آگهی رایگان

ساخت اطاق ماساژ

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه



مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :

استخر ، سونا ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی

اتاق ماساژ ، اتاق برف ، تونل مه ، اتاق نمک ، آبنما ، حمام سنتی

در ایران و کشورهای همجوار





گروه بازرگانی نقیب سازه



مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :

پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران





"اسپا" به چه معنی است؟



طبق تعریف انجمن جهانی ISPA، "اسپا" مکانی است که به منظور ارتقاء و بازسازی همزمان سلامت جسمی، روانی و زیبایی از طریق ارائه امکانات و خدمات حرفه ای و متنوع اختصاص داده شده است. تجربه استفاده از اسپا، تجربه احساس آرامش، راحتی و رسیدن به هدف با آسودگی خیال است. یک اسپا، محیطی آرامش بخش است که در آن از موسیقی و نور مناسب استفاده شده و امکان استفاده از لباس راحت در آن وجود دارد. ماساژهای حرفه ای و اصولی، مراقبت از پوست بدن و مراقبت از پوست صورت که توسط افراد آموزش دیده و مدرک دار انجام می شود، از حداقل خدمات تخصصی است که در یک اسپا ارائه می شود.

کلمه اسپا بر گرفته از نام شهری است در بلژیک و شهرتش به خاطر حوضچه آب گرمی بود که برای استحمام در آنجا وجود داشت.این حمام به دلیل دارا بودن مواد معدنی فراوان و خاصیت درمانی آن, بین مشتاقان سلامت شناسایی و شهرت جهانی یافته است. هم اکنون در سراسر جهان اسپا دامنه وسیعی از خدمات سلامت و زیبایی را شامل می شود و مراکز ارائه خدمات SPA نیز به همان نسبت متنوع و متفاوتند.

ماساژ

ماساژ در همه جای دنیا جزء نرمش های آرامش بخش به حساب می آید و همه کشورها در حال ارتقاء آن هستند و رفته رفته این نرمش در حال وارد شدن به چرخه سلامتی انسان است. هزاران نوع مختلف ماساژ وجود دارد که با سلیقه ها و نیازهای متفاوت مردم مطابقت دارد.

ماساژ درمانی

ماساژ دستکاری لایه های سطحی و عمیق عضلانی و بافت همبند با استفاده از تکنیک های مختلف، به منظور افزایش عملکرد، کمک در روند درمان، و ترویج آرامش و آسایش است. ماساژ شامل کار و اقدام در بدن با فشار ثابت یا در حال حرکت و یا لرزش، و کمک به حرکات مکانیکی بدن است که می تواند با دست، انگشتان، آرنج، زانو، ساعد، و پاها انجام می شود. بافت هدف ماساژ شامل عضلات، تاندونها، رباطها، فاسیا، پوست، مفاصل، یا سایر بافت همبند، و همچنین رگهای لنفاوی، یا اندام های دستگاه گوارش است



با ما تماس بگیرید



تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234



همراه : 09121978874 09130137157 09163661255



ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM



کانال تلگرام NAQIBPOOLGROUP



اینستاگرام NAQIBPOOL NAQIBSAZEH



مدیر گروه : مهندس سید محسن نقیبیان



آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×