menu

ثبت آگهی رایگان

طراحی و ساخت اتاق ماساژ تخصص ماست

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه



مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :

استخر ، سونا ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی

اتاق ماساژ ، اتاق برف ، تونل مه ، اتاق نمک ، آبنما ، حمام سنتی

در ایران و کشورهای همجوار



گروه بازرگانی نقیب سازه



مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :

پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران



اتاق ماساژ



قدیم ترها این شکلی بود که توی حمام های عمومی همیشه عده ای حضور داشتند که پروسه حمام رفتن افراد را با انجام دادن «مشت و مال» کامل کنند. قبول داریم، قدیمی ها یک مقدار خشن بودند که حتی این فرایند شیرین را هم با مشت همراه می کرده اند و احتمالا سال ها بعد تازه کلمه لطیف «ماساژ» به گوش شان خورد. اما همان موقع هم همه می دانستند که یک خستگی را در میبرد.

محیط اتاق ماساژ از اهمیت بالایی برخوردار است. آمادگی بیشتر و محیط مناسب تر سبب موثرتر شدن یک ماساژ خوب می شود. هم ماساژ دهنده و هم ماساژ شونده باید هنگامی که وارد اتاق می شوند در آرامش کامل باشند. ماساژ دهنده قبل از ماساژ باید از در دسترس بودن حوله، کوسن، و روغن اطمینان حاصل نماید تا هنگام کار ارتباطش با ماساژ دهنده قطع نشود و جریان ماساژ متوقف نگردد. هرگز نباید با عجله کسی را ماساژ داد.

آرامش و سکون

آرامش و سکون هنگام ماساژ اهمیت بسیار زیادی دارد. زمانی را برای ماساژ دادن انتخاب کنید که کسی مزاحم کار شما نشود. متوقف کردن ماساژ و نداشتن تمرکز کافی هنگام کار بسیار مضر است؛ سبب می شود جریان حرکات ماساژ متوقف شود و اثر آن از بین برود. پریز تلفن را بکشید و به دوستان و خویشان خود بگویید هنگام کار وارد اتاق نشوند. گرچه شنیدن موسیقی هنگام کار به میل و نظر فرد بستگی دارد، در صورتی که مابل باشید می توانید موسیقی بسیار ملایم و آرامش دهنده ای هم پخش کنید. البته بعضی افراد ترجیح می دهند هنگام کار سکوت کامل برقرار باشد.

پاکیزگی

همیشه دست های خود را قبل از شروع کار بشویید زیرا هرگونه زبری یا چسبندگی احساس ناخوشایندی در ماساژ شونده برمی انگیزد. ناخن های خود را تا آنجا که ممکن است کوتاه کنید. در ناحیه دست ها از هیچ گونه زیورآلاتی استفاده نکنید. انگشتر، دستبند یا النگو، و ساعت سبب ایجاد خراش در بدن ماساژ شونده می شود.

دمای اتاق

اتاق مخصوص ماساژ باید گرم باشد و جریان هوا به صورت کوران در آن وجود نداشته باشد و ضمنا باید از تهویه خوبی نیز برخوردار باشد. هیچ جیز به اندازه احساس سرما سبب از بین رفتن اثر ماساژ نخواهد شد، زیرا هنگامی که فرد احساس سرما می کند نمی تواند در آرامش کامل جسمی به سر برد. قبل از شروع کار اتاق را به اندازه کافی گرم کنید و از آنجا که دمای بدن ماساژ شونده هنگام کار کاهش پیدا می کند، به تعداد کافی حوله در دسترس داشته باشید. تمام بدن ماساژ شونده را به استثنای قسمتی که مشغول کار هستید را بپوشانید. اگر دست هایتان سرد است آنها را گرم کنید.

نورپردازی

یک نور ملایم و غیر مستقیم می تواند فضای ایده آلی برای ماساژ بوجود آورد. نور زیاد که به صورت ماساژ شونده بتابد چشمانش را آزار می دهد و سبب سلب آرامش وی می شود. نور شمع بهترین نور است. ضمنا می توانید از حباب های رنگی استفاده کنید. می توانید حباب ها را به رنگ روشن مثل صورتی، آبی، سبز، هلویی یا ارغوانی انتخاب کنید.

رنگ

در اتاق ماساژ، رنگ دکور و حوله ها نیز باید بسیار ملایم و التیام بخش باشد؛ مثل صورتی، آبی، سبز و هلویی که تماما باید به رنگ روشن باشد. رنگ هایی از قبیل قرمز، خشم و نا آرامی را تشدید می کند.

پوشش

ماساژ دهنده باید لباس های راحت و نسبتا گشاد بپوشد تا بتواند به آسانی به هر طرف که بخواهد حرکت کند و ضمنا بتواند گرمای اتاق را تحمل نماید. رنگ سفید بهترین رنگ برای لباس یک ماساژ دهنده است زیرا هر نوع منفی گرایی (احساسات منفی) ماساژ شونده را خنثی می کند. ماساژ دهنده باید با پای برهنه وارد اتاق ماساژ شود و در صورتی که نمی تواند پا برهنه راه برود باید کفش های نرم و راحت بپوشد. ماساژ شونده باید تا جایی که امکان دارد لباس هایش را درآورد به طوری که احساس راحتی کند. بهتر است که فقط لباس های زیر به تن داشته باشد. به ماساژ شونده باید اطمینان داد که تمام بدن وی بجز قسمت هایی که ماساژ می شود پوشیده می ماند. بدین ترتیب در او احساس امنیت و اعتماد بوجود خواهد آمد.

نکات پایانی

گل های تازه اتاق را خوشبو می کند. می توانید چند شاخه گل خوشبو در اتاق بگذاید یا قبل از شروع کار اتاق را با بخورهای خوشبو یا روغن های مخصوص معطر کنید. اشیای بلوری به زیبایی محیط می افزاید. سنگ های شیشه ای آرامش دهنده و التیام بخش هستند، به خصوص یاقوت ارغوانی که خاصیت تنش زدایی و آرامش بخشی زیادی دارد.



با ما تماس بگیرید



تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

کانال تلگرام NAQIBPOOLGROUP

اینستاگرام NAQIBPOOL NAQIBSAZEH



مدیر گروه : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×