menu

ثبت آگهی رایگان

مراحل ساخت جکوزی

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه



مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :

پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، آبنما ، حمام سنتی ، مرکز ماساژ ، استخر ، سونا ، جکوزی

در ایران و کشورهای همجوار





گروه بازرگانی نقیب سازه



مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :

پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران





برای ساخت جکوزی مراحل مختلفی وجود دارند که می توانند به شرح زیر دسته بندی گردند:

اولین قدم در ساخت جکوزی طراحی و اجرای سیستم لوله کشی است، بطور کلی تاسیسات جکوزی شامل مسیر تصفیه، گرمایش و ماساژ است. سرعت بالای آب در لوله­ های منتهی به جت های جکوزی موجب می شود که این لوله ها بطور بالقوه افت فشار بالایی داشته باشند، لذا اگر در ساخت جکوزی به این مساله توجه نشود و سایز لوله ها به درستی انتخاب نگردد جت های جکوزی عمل ماساژ را بخوبی انجام نخواهند داد.

یکی دیگر از مراحل ساخت جکوزی ساخت رینگ های جکوزی است، برای جکوزی یک رینگ جهت جت های بالا و یک رینگ جهت جت های پایین نیاز است که می توان این رینگ ها را استیل، گالوانیزه و یا به کمک فیتینگ ها ساخت.

مرحله بعدی ساخت جکوزی، آجرچینی جکوزی است، جکوزی نشسته حوضچۀ آب گرمی به ابعاد تقریبی 5/2 * 5/2 و به عمق 5/1 متر است که جریان آب گرم توسط پمپ های قوی از طریق لوله های تعبیه شده در قسمت مختلف دیوارۀ حوضچه، با توجه به قرارگیری فرد، جکوزی دارای یک پله یا پاشویه است تا افرادی که از آن استفاده می کنند بتوانند بر روی آن بنشینند و عمل ماساژور ماهیچه پا و پشت را در تماس با آب پرفشار همراه با هوا انجام دهند.

مرحله بعدی ساخت جکوزی نصب جت ها و شیلنگ های هوا می باشد، جت های جکوزی بصورت استیل، گالوانیزه و پلاستیکی ساخته می شوند. قرار دادن شیلنگ های هوا جهت افزایش حجم آب و هوای ورودی به جکوزی و ماساژ بهتر الزامیست.

مرحله نهایی ساخت جکوزی نازک کاری است، نازک کاری جکوزی شامل سیمانکاری، آب بندی و سرامیک کاریست. برای داشتن یک جکوزی زیبا نازک کاری یکی از اساسی ترین مراحل ساخت جکوزی است.

مطمعنا مطالب یاد شده تنها قسمت­ های اصلی ساخت جکوزی را بطور خلاصه مورد بررسی قرار داده است و جهت ساخت جکوزی، طراحی و ساخت سیستم تهویه مطبوع، کارهای برقی و روشنایی، طراحی و اجرای فاضلاب و … همه و همه مسائلی هستند که برای ساخت جکوزی بصورت علمی و دقیق باید بصورت ایده آل انجام گیرند.

ساخت جکوزی تلفیقی از علم، تجربه و هنر است که با تخصص های زیاد و رشته های علمی متفاوت درگیر است.

انجام کلیه امور فوق الذکر در خلال ساخت جکوزی علاوه بر تیم های مهندسی قوی مستلزم وجود مجریان و افراد فنی با تجربه در تیم طراحی و ساخت جکوزی می باشد.





با ما تماس بگیرید



تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

کانال تلگرام NAQIBPOOLGROUP

اینستاگرام NAQIBPOOL NAQIBSAZEH



مدیر گروه : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×