menu

ثبت آگهی رایگان

خواص درمانی سونای نمک

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه



مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های : پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران و کشورهای همجوار



گروه بازرگانی نقیب سازه



مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :

پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران





خواص درمانی سونای نمکی



تغییر سبک زندگی و سوق پیدا کردن آن به سوی سبک مدرن باعث ایجاد و شیوع بیماری های جسمی و روحی زیادی گردیده است که این بیماری ها موجب پیدایش مساعل و مشکلات بسیار زیادی برای خانواده ها در جوامع مختلف است. بیماری هایی نظیر آلرژی ,آسم ,تنگی نفس , افسردگی ,اضطراب ,بیماری های قلبی وعروقی و روانی ,همگی از بیماری هایی هستند که افراد زیادی از آنها رنج می برند.در ایران هم این بیماریها دارای نرخ بسیار زیادی هستند. به طور مثال , طبق آمار رسمی آسم شایع ترین بیماری های مزمن در ایران است و نرخ شیوع این بیماری در ایران حدود 15 درصد است که نسبت به کشورهایی نظیر آمریکا که دارای نرخ رشد حدود2درصد است ,درصد بسیار بالایی محصوب می شود.همچنین حدود 35,4 درصد کودکان تهرانی (و تقریباً همین درصد در شهرهای بزرگ دیگر )دارای علائم آسم هستند.



همزمان با گسترش بیماری ها،روند استفاده از روش های طبیعی درمان، به عنوان درمان بدون دارو،هم دارای رشد بسیار بالا و مقبولیت زیادی است.با توجه به سیستم طبیعی بدن، امروزه افراد تمایل کمتری به استفاده از داروهای شیمیایی دارند چرا که استفاده از این داروها برای بهبود یک بیماری ،ممکن است عوارض بدی برای فرد داشته باشد،به همین دلیل استفاده از روش های طبیعی پیشگیری و درمان بیماریها به اولویت اصلی افراد تبدیل شده است.یکی از این روش های طبیعی برای ارتقای سلامتی و بهبود بیماری ها نمک درمانی (غار درمانی)است.



چه کسانی میتوانند از اتاق نمکی استفاده نمایند؟



تعدادی از بیماری ها که نمک درمانی و استفاده از اتاق های نمکی اثرات بسیار مفیدی بر روند بهبودی آنها دارد در اینجا آورده شده است. لازم به زکر است که استفاده از اتاق نمکی و غار درمانی برای افراد غیر بیمار و معمولی هم بسیار مفید است و در این موارد این کار خاصیت پیشگیرانه را داراست. ضمن اینکه این روش هیچ گونه اثر سوء بر روی بدن هم ندارد.به طور مثال ورزشکاران میتوانند جهت بهبود فرایند تنفسی خود از این روش بدون دارو استفاده نمایند. همچنین استفاده از اتاق های نمکی برای کسانی که در معرض دود قرار دارند بسیار مفید است.





· آسم و آلرژی



· تنگی نفس



· سینه پهلوی مزمن(دوره بعد از شدت بیماری)



· خس خس کردن سینه



· سرفه های ناشی از استنشاق دود و در معرض دود بودن



· سرفه های مداوم ناشی از عفونت و گرفتگی سر و سینه



· ترشح مخاط



· سرما خوردگی و آنفلوآنزا



· ناراحتی های مزمن دستگاه تنفسی



· گرفتگی های بینی و سینوس



· التهال حلق



· حساسیت های تنفسی به مواد شیمیایی و آلودگی هوا



· سینوزیت



· تب یونجه



· سرفه(خصوصاً سرفه های شبانه و بعد از ورزش و فعالیت بدنی)



· ورم غشاء مخاطی بینی



· بیماریهای پوستی







مکانیسم عملکرد:



هوای طبیعی مشابه غارهای واقعی نمک توسط دستگاه های هواساز نمکی (Dry Saline Diffuser medical device) ایجاد میگردد. در این دستگاه ها، نمک مخصوص به وسیله هوای ایجاد شده توسط دستگاه ژنراتور به داخل غار(اتاق)دمیده میشود و بدین ترتیب هوا بوسیله نمک مخصوص غنی میگردد.در این اتاق ها ، دمای هوا، رطوبت،تمرکز ذرات نمک و بقیه مولفه ها به طور کاملاً دیجیتالی کنترل می گردد تا شرایطی کاملاً شبیه غارهای طبیعی نمکی ایجاد گردد.این هوا با جایابی در منتهی الیه پایینی شش ها و مجاری تنفسیعملاً باعث ایجاد مکانیسم تنفس بهتر ، باز شدن شریان های تنفسی میگردد.پس از جابجایی این ذرات نمک معلق در هوای اتاق در شش ها و مجاری تنفسی ، باکتریها،میکروبها و خلط ها توسط این ذرات جذب میشوند و پس از مدتی قسمت اعظم آنها به وسیله سرفه دفع می گردند.دفع این خلط ها کمک شایانی در بهبود بیماری هایی نظیر آلرژی، آسم، تنگی نفس ،خروپف، برونشیت و همچنین آثرات فوق العاده زیادی در شادابی و کاهش اضطراب و افسردگی دارند.همچنین از آنجا که نمک به طور طبیعی خاصیت تنظیم کننده یونها(ions) در محیط و بدن انسان دارد، این خاصیت باعث ایجاد توازن در یونهای مثبت و منفی بدن میشود که نفش بسیار مهمی در بهبود اختلالات عصبی و اختلالات خواب ایفا می نماید.





با ما تماس بگیرید



مدیر گروه : مهندس سید محسن نقیبیان



آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410



تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

کانال تلگرام NAQIBPOOLGROUP

اینستاگرام NAQIBPOOL NAQIBSAZEH

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×