menu

ثبت آگهی رایگان

گلدان-چوبی-مدل-پرنیا

گلدان چوبی

شهر : مشهد

فلاورباکس مدل پرنیا
گلدان چوبی ( فلاورباکس ) مدل پرنیا با طراحی شیک و منحصربفرد ، سازه مقاوم ، مخزن دوجداره و مخزن تخلیه آب مازاد گیاه مناسب فضاهای لوکس داخلی و خارج ساختمان است.
فلاورباکس ( گلدان ) مدل پرنیا دارای دو جداره است. جداره داخلی از جنس PP جهت کاشت گیاه و درختچه است و مانع تماس خاک و انتقال رطوبت می شود. جداره خارجی گلدان نمای محصول را ایجاد می کند. برای ابعاد سفارشی مشتریان عزیز، مخزن داخلی متناسب در واحد تولید شرکت ترنج سبز طراحی و ساخته می شود.

ویژگی دیگر این گلدان چوبی ( فلاورباکس) دو جداره ، تعبیه مخزنی برای تخلیه آب مازاد گیاه است که آن را انتخابی عالی برای پروژه های لوکس و هتل ها نموده است.

استفاده از این فلاورباکس ( گلدان چوبی ) در روف گاردن ( بام سبز ) به دلیل وجود سیستم زهکش داخلی بسیار با صرفه است. زیرا دیگر احتیاجی به تمهیدات پر هزینه سیستم زهکش اضافی بر روی بام ساختمان نخواهد بود. بدین ترتیب اجرا روف گاردن مدولار بسیار بهینه و باصرفه اقتصادی همراه است.

فریم سازه ای آلومینیوم، ضمن ایجاد نمایی زیبا در ترکیب با چوب ترموود و مقاومت مناسب در برابر بار وزن خاک و درختچه ها، منجر به کاهش وزن کل سیستم بام سبز مدولار شده است. پوشش فلز آلومینیوم با استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا اجرا شده و ماندگاری بالا رنگ و دوام محصول را تضمین می کند.

رویه گلدان چوبی پرنیا از چوب ترموود فنلاندی ساخته شده است. برای حفاظت و پوشش چوب ترموود از رنگ های مخصوص فضای باز نظیر osmo استفاده می گردد. چوب گلدان چوبی مدل پرنیا پس از بریدن و سایز شدن در واحد تولید ترنج سبز در مشهد تحت شرایط ایزوله و دستورالعمل کارخانه سازنده رنگ آمیزی می شود.

پیشنهاد ترنج سبز جانمایی فلاورباکس ( گلدان چوبی ) در نزدیکی ستون ها و کناره دیوار هاست. زیرا در این حالت کمترین تاثیر بر بارگذاری ساختمان را خواهیم داشت. المان های دیگر فضای روف گاردن ( بام سبز) را همچون آلاچیق ، پرگولا و کفسازی چوبی را می توان در خط تاثیر تیرهای اصلی قرار داد. همچنین قرار دادن گلدان چوبی در کنار پایه های آلاچیق و پرگولا به زیبایی روف گاردن ویا محوطه ویلا می افزاید. جانمایی آبنما احتیاج به ملاحظات خاصی دارد. جهت مشاوره در این خصوص با ما تماس حاصل فرماید.

#محوطه_سازی_آبنما_آلاچیق

گفت و گو با ترنج سبز

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×