menu

ثبت آگهی رایگان

HAYWARD

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

تخفیف : 5 % (درصد)

HAYWARD

HAYWARD

NAQIBSAZEH GROUP

فروش و خدمات پس از فروش محصولات هایوارد در ایران

دستگاه ضد عفونی کننده آب هایوارد CL200
دستگاه ضدعفونی کننده آب (کلرزن خطی) هایوارد CL200 یکی از تجهیزات ضدعفونی آب استخر می باشد.
شرکت HAYWARD ارائه کننده بهترین کلرزن های خطی جهت تزریق به آب استخر می باشد که برای ظرفیت های مختلف قابل استفاده اند. با قرار دادن قرص کلر داخل کلرزن و راه اندازی سیستم تصفیه، می توان میزان کلر تزریقی که در خط تصفیه به صورت BYPASS نصب شده را تنظیم نمود.
نوع دیگری از تجهیزات کلر زن نیز وجود دارد که با استفاده از نمک موجود در آب کلر می سازد و به آب تزریق می نماید. لذا تنها لازم است مقداری نمک وارد آب نمود.
کلرزن خطی هایوارد از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشد، لذا خرید آن را برای مصرف کننده توصیه می نماید.
کمینه و بیشینه قیمت دستگاه ضدعفونی کننده آب (کلرزن خطی) هایوارد CL200 از الی ریال می باشد.
این محصول ساخت کشور آمریکا می باشد.

پمپ تصفیه استخر هایوارد SP 3215EE
پمپ آب تصفیه استخری هایوارد SP 3215EE با بدنۀ کامپوزیتی ،فرسایش و خوردگی در برابر کلر و عوامل خورنده موجود در آب را از بین می برد. کلیۀ پمپ هایHAYWARD مجهز به استرینر سرخود بوده و با جلوگیری از ورود ذرات در آب استخر به پره های پمپHAYWARD آسیب نمی رساند. تمامی پمپ ها دارای موتور پرتوان با استاندارد IE2 و دور موتور 2900 r.p.m می باشد که این موتورها با توان های مختلف در مدل های مختلف باعث جابجایی حجم زیادی از آب در ارتفاع های مختلف می گردند، این موتورها ساخت کمپانی A.O Smith آمریکا می باشند.
پمپ های آب تصفیه استخری هایوارد در سری های مختلف Tri Star, Power-FLO, Super Pump ll, Super Pump به بازار ارائه می شوند که هرکدام خاصیت و کاربرد مشخصی دارند. از دیگر مزایای این پمپ ها صرفه جویی در میزان مصرف انرژی الکتریکی است که آن ها را از سایر پمپ ها متمایز می سازد.
این محصول ساخت کشور آمریکا می باشد.

فیلتر استخری هایوارد 3620 از نوع فیلتر دیاتومه می باشد.
فیلتر استخری هایوارد در دو نوع فیلتر شنی و فیلتر دیاتومه به بازار ارائه می شود. بدنه ی فیلتر دیاتومه استخری هایوارد 3620 از جنس کامپوزیت Pro-Grid می باشد. فیلتر های دیاتومه استخری HAYWARD در سایز های متفاوت برای استخرها و جکوزی های مختلف عمومی یا خصوصی مورد استفاده می باشد. مزیت دیگر فیلتر های دیاتومه استخری HAYWARD قابلیت عملکرد مشترک چندتایی مدولار آنها می باشد. بدین معنی که هر تعداد از این فیلتر های دیاتومه استخری می توانند به صورت موازی با یکدیگر کار کنند و ظرفیت تصفیه ی مورد نیاز را تامین نماید.
فیلتر های دیاتومه استخری هایوارد مجهز به شیرهای چند راهه ای می باشند که به صورت نیمه اتوماتیک عمل می کنند و عملیات تخلیه یا شست و شوی معکوس را به راحتی انجام می دهند و در ضمن، میزان لوله کشی خطوط مختلف را به میزان بسیار زیادی کاهش می دهند.

این محصول ساخت کشور امریکا می باشد.

پکیج گرمایشی استخر هایوارد H400
پکیج گرمایشی استخر هایوارد H400 کاربر را از استفاده سیستم موتورخانه بی نیاز می کند. به طوری که با عبور آب استخر از داخل پکیج گرمایشی هایوارد، گرمای ناشی از بویلر دستگاه که با مصرف گاز یا برق تامین می گردد، به آب منتقل می شود و تنها با یک ورودی و یک خروجی نیاز به تجهیزات لوله کشی و پمپ موتورخانه به طور کلی رفع خواهد شد.
هیترها از جنس کوپرونیکل یا استیل بوده و بازده حرارتی بالاتر از 80% دارند. مشخصات لحظه ای دما را می توان در صحفه نمایش دیجیتال پکیج گرمایشی HAYWARDمشاهده نمود. اتصالات ضد خوردگی CPVC و مشعل های تمام استیل از عوامل بالا بودن بازده پکیج گرمایشی هایوارد می باشد.

این محصول ساخت کشور آمریکا می باشد.

فیلتر استخری هایوارد S180T از نوع فیلتر شنی می باشد.
فیلتر استخری هایوارد در دو نوع فیلتر شنی و فیلتر دیاتومه به بازار ارائه می شود. بدنه ی فیلتر شنی استخری هایوارد S180T از جنس کامپوزیت Pro-Grid می باشد. فیلتر های شنی استخری HAYWARD در سایز های متفاوت برای استخرها و جکوزی های مختلف عمومی یا خصوصی مورد استفاده می باشد. مزیت دیگر فیلتر های شنی استخری HAYWARD قابلیت عملکرد مشترک چندتایی مدولار آنها می باشد. بدین معنی که هر تعداد از این فیلتر های شنی استخری می توانند به صورت موازی با یکدیگر کار کنند و ظرفیت تصفیه ی مورد نیاز را تامین نماید.
فیلتر های شنی استخری هایوارد مجهز به شیرهای چند راهه ای می باشند که به صورت نیمه اتوماتیک عمل می کنند و عملیات تخلیه یا شست و شوی معکوس را به راحتی انجام می دهند و در ضمن، میزان لوله کشی خطوط مختلف را به میزان بسیار زیادی کاهش می دهند.
این محصول ساخت کشور امریکا می باشد.
کیج تصفیه استخر هایوارد EC50C92S

پکیج تصفیه استخر هایوارد EC50C92S
پکیج های تصفیه شامل فیلترشنی ،شیر چند راهه ،پمپ منطبق با عملکرد فیلتر و همینطور اتصالات مابین آنها و plate نصب این تجهیزات می باشند که به صورت یک پکیج کامل جهت استخر و جکوزی با ظرفیت های مورد استفاده قرار می گیرند.

کمینه و بیشینه قیمت EC50C92S از الی ریال می باشد.
این محصول ساخت کشور آمریکا می باشد.

چراغ استخری و جکوزی هایوارد SPO581
چراغ استخری هایوارد SPO581 از نوع پروژکتوری و با کاربری استخری می باشد.
شرکت HAYWARD بهترین مدل های چراغ استخری و جکوزی دنیا را در دو نوع LED و هالوژن ارائه می کند. چراغ های LED رنگی، COLOR LOGIC پرتوان ترین و زیباترین مدل های آن می باشند که با توان مصرفی 50 وات برای جکوزی و 70 وات برای استخر، با پیشرفته ترین طراحی و تکنولوژی ساخته شده اند.
طول عمر چراغ استخری هایوارد SPO581 بسیار بالا می باشد. توان بالا و قدرت پرتاب نور بیشتر با طیف های نوری متنوع از دیگر ویژگیهای چراغ استخری و جکوزیHAYWARD می باشد.

این محصول ساخت کشور چین می باشد.
فشور استخر هایوارد WGX1031
کفشور استخر هایوارد WGX1031
کفشور استخر هایوارد WGX1031 با جنس پلاستیک به شکل مربع و سایز 25*25 اینچ می باشد.
کفشور های HAYWARD در دو نوع دایره و مربع شکل موجود می باشد. کفشور با صافی شکل بودن خود مانع ورود اجسام بزرگ به داخل لوله می گردد.

جاروی اتوماتیک استخر هایوارد TlGER SHARK
جاروی اتوماتیک استخر هایوارد TRKIGER SHARK با طراحی ویژه خود باعث می گردد که دیگر لازم نباشد به علت جلبک گرفتن دیواره و کف استخر، تغییر رنگ، بو و آلودگی، استخرتان را خالی کنید. جاروی اتوماتیک هایوارد TIGER SHARK را در هر زمان که می خواهید به داخل استخر بفرستید تا در نهایت دقت و ظرافت استخر شما را جارو کند، جلبک ها را بخورد، میکروب زدایی و تصفیه کند تا آب استخر شما همواره سالم و تمیز بماند. ریز پردازنده های منحصر به فرد آن قادر به کنترل حرکات با دقت و محاسبه خود کار زمان تمیز کردن براساس ابعاد و شکل استخر می باشد.
این محصول ساخت کشور آمریکا می باشد.

با ما تماس بگیرید


ارسال به سراسر کشور

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×