menu

ثبت آگهی رایگان

پکیج تصفیه آب استخر و جکوزی

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

تخفیف : 5 % (درصد)

پکیج تصفیه آب استخر و جکوزی

NAQIBSAZEH GROUP


مشاوره ، محاسبه
فروش و خدمات پس از فروش
تجهیزات کامل پروژه های
پارک آبی ، آبدرمانی
استخر ، سونا ، جکوزی در ایران


نکات مهم انتخاب انواع پکیج تصفیه آب استخر :

تصفیه فیزیکی آب استخر: فیلتراسیون یا فیلتر کردن آب یک فرآیند صرفا فیزیکی است که در آن ذرات معلق آلاینده و ناخالصی های موجود در آب از آن جدا میشوند و در صورت عدم انجام تصفیه فیزیکی آب استخر و راکد ماندن آب ، این آب به سرعت آلوده و برای شنا کردن غیر قابل استفاده خواهد گردید . با استفاده از پکیج تصفیه استخر علاوه بر به گردش در آوردن آب راکد استخر ها میتوان بخشی از آلودگی های موجود در آب استخر را نیز جدا نمود .
به طور کلی پکیج های تصفیه آب استخر ها عمدتا در سه نوع Tpaks ، پکیج دفنی ، Top filter (پکیج سطحی) طراحی و ساخته شده اند که هر یک از آنها کاربری خاص خود را دارند.
پکیج تصفیه استخر
Tpaks :پکیج تصفیه استخر
پکیج تصفیه آب استخر Tpaks متشکل از پمپ، فیلتر شنی بر روی یک شاسی ثابت به همراه کیت اتصالات و لوله های رابط میباشد که صرفا جهت فیلتر کردن آب استخرهای کوچک ، جکوزی ؛ حوضچه آب سرد و استخر های موقت بادی طراحی و ساخته شده اند.
پکیج دفنی :پکیج تصفیه استخر
پکیج تصفیه آب استخر دفنی ، جایگزین بسیار مناسبی برای موتور خانه استخرهای سر باز و سر پوشیده تا حجم 100 متر مکعب میباشد (پکیج دفنی بنا بر ظرفیت استخر ها در مدلها و ظرفیت های مختلفی ساخته میشوند).
این نوع از پکیج ها معمولا در نزدیکی کاسه استخر با کندن چاله کوچکی دفن و به سیستم لوله کشی استخر نصب میگردند،این پکیج شامل پمپ ، فیلتر شنی ، کلر زن خطی ، مبدل حرارتی پوسته و لوله (که به دیگ یا بویلر باید نصب شود) لامپ UV ، پمپ کف کش (جهت خالی کردن آب در صورت آبگرفتگی اتاقک پکیج که از جنس فایبر گلاس است) تابلو کنترل و تمامی اتصالات داخلی به همراه شیرهای کشویی . این پکیج جایگزین یک موتورخانه با حجم کوچک و دسترسی آسان است.
TOP FILTER :پکیج تصفیه استخر
این نوع از پکیج های تصفیه آب استخر مخصوص آن دسته از استخر هایی طراحی گردیده که هیچ گونه لوله کشی و مدار تصفیه در کف و سطح آنها در نظر گرفته نشده به عبارتی مانند حوضهای بزرگی هستند که شنا گران از آنها استفاده میکنند.
مشکل اساسی این دسته از استخرها این است که به دلیل عدم وجود سیستم تصفیه و سیرکوله جهت به گردش در آوردن آب راکد ، آب آنها خیلی سریع کثیف و غیر قابل استفاده جهت شنا کردن میشود و باید آب استخر را تخلیه و جهت شنا کردن آنها را با آب تازه پر کرد که این امر سبب مصرف غیر معمول آب و هدر دادن آب میشود.
این نوع از پکیج های تصفیه آب استخر مانند یک سکو طراحی گردیده و در لبه استخر نصب میشوند و متشکل است از پمپ ، فیلتر ، کلر زن خطی ، تابلو مدار کنترل ، چراغ استخری و همچنین دستگیره و جای پا در روی بدنه (از جنس اکرلیک مقاوم در برابر سرما و گرما و ضد (uv آنها تا کاربران بتوانند از آن بعنوان نردبان استخری نیز استفاده کنند.این پکیج های تصفیه آب استخر جهت جمع آوری ذرات معلق در آب و سطح استخر و همچنین ضد عفونی کردن آب استخر در مدلهای مختلف مخصوص استخر از حجم 45 تا 90 متر مکعب ساخته می شوند.
پکیج تصفیه آب استخر
نحوه انتخاب پکیج تصفیه آب استخر بشرح زیر می باشد:
اصلی ترین معیار انتخاب و خرید در پکیج های تصفیه آب استخر نوع دفنی و نیز پکیج های تصفیه آب استخر از نوع Tpaks ، ظرفیت فیلتراسیون آنها می باشد که همانند انتخاب فیلتر شنی تصفیه آب استخر محاسبه می گردد ، بطوریکه فیلتر شنی پکیج تصفیه آب استخری که انتخاب می گردد قادر باشد آب درون کاسه استخر و یا جکوزی را برای استخرهای سرباز، در مدت 8 ساعت و برای استخرهای سرپوشیده در مدت 6 ساعت بطور کامل سیرکوله و تصفیه نماید.


با ما تماس بگیرید

ارسال به سراسر کشور

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×