menu

ثبت آگهی رایگان

پانیلی-آسا-لاک-رنگ-چوب

پانیلی آسا - رنگ لاک چوب

شهر : تهران

رنگ لاک چوب، مناسب استفاده در داخل ساختمان به رنگهای بسیار متنوع

شرح محصول: رنگ و لاک اکریل پایه آب، قابل رنگینه دار شدن، با بوی کم برای استفاده بر روی سطوح خشک داخل ساختمان.

ویژگی محصول: مناسب پانل های چوبی داخل ساختمان، دیوار و سقف، کنده درخت، سطوح بتونی و آجری. مناسب کف ساختمان یا مبلمان نمیباشد.

موارد استفاده توصیه شده: پانل های چوبی داخل ساختمان، دیوار و سقف، کنده درخت.

رنگها: آلبوم رنگ لاکهای داخل ساختمان تیکوریلا

براقیت: از مات تا براق. (در حال حاضر درجه 20 / مات موجود می باشد ، 16 جولای 2017)

استاندارد مواد ساختمانی: M1 (پایین ترین میزان آلودگی هوای محیط طبق استاندارد مصالح ساختمانی فنلاند / اروپا)

پوشش: 8 تا 12 متر مربع هر لیتر

اندازه قوطی: 1، 3 و 10 لیتر (محتوی 0.9، 2.7 و 9 لیتر)

رقیق کننده: آب

ابزار: قلم مو و اسپری

زمان خشک شدن: در حرارت 23 درجه و رطوبت نسبی 50% قابل لمس بعد از نیم ساعت. رویه دوم را میتوان پس از 2 تا 3 ساعت اعمال کرد. آماده استفاده روز بعد. سطوح رنگ و لاک شده استقامت نهایی خود را پس از تقریبا یک ماه بدست می آورند.

حجم جامد: 22%

وزن حجمی: 1 کیلوگرم هر لیتر، ISO 2811

نگهداری: از یخ زدگی حفاظت شود

شرایط اعمال: سطوح بایستی خشک باشند، دمای اجسام و هوای اطراف حداقل 10 درجه سانتی گراد و رطوبت هوا حداکثر 80%.

آماده کردن کار
سطح چوب خام: سطح چوب را از خاک و غبار و هر آلودگی دیگر پاک کنید. سطح چوب نو را با آب تمیز نم بزنید تا فیبرهای کوچک و سطحی چوب خوب خیس شوند. سپس صبر کنید تا دوباره سطح چوب خشک شود. بدینوسیله فیبرهای کوچک و شل از سطح چوب سر بر می دارند. بعد سطح چوب را سمباده بزنید و خاک سمباده را از سطح چوب کاملا پاک کنید.
سطح چوبی که قبلا لاک خورده است: سطح چوب را با مایع تمیز کننده ای همچون "مالیپِسو" تیکوریلا کاملا تمیز کرده و با آب پاکیزه بشویید. تمام رنگ و لاک آسیب دیده روی چوب را با استفاده از ضد رنگ یا سمباده کاملا بردارید.
لاک زدن قبل از کار و هنگام کار لاک رنگ را خوب هم بزنید. در صورت لزوم آنرا رقیق کنید. دو دست رنگ و لاک را در جهت خواب فیبرهای چوب بزنید. چنانچه رنگ و لاک رنگینه دار استفاده میکنید، قبل از اعمال آن بر روی کار اصلی، بر روی تکه چوبی از همان جنس آزمایش کنید تا رنگ مطلوب خود را ابتدا بدست آورید. رنگ نهایی بستگی به رنگ و لاک و بازی آن با جنس و رنگ چوب دارد و انتخاب رنگ تنها از روی کاتالوگ کافی نمی باشد. رنگ و لاک رنگینه دار را برای دست اول با 20 تا 30% آب رقیق کنید. رنگ و براقیت انتخاب شده معمولا پس از اعمال دو دست رنگ و لاک بدست می آید. همیشه رنگ و لاک زدن یک سطح کامل را بدون توقف انجام دهید. در صورت بزرگ بودن سطح کار، هر بار چند پنل متصل را با هم رنگ بزنید تا به یکدست ترین نتیجه دست یابید.

شستن ابزار: ابزار را بلافاصله پس از استفاده با آب بشویید. چنانچه رنگ بر روی ابزار خشک شده است می توانید از از محلول "پِنسِلی پِسو" تیکوریلا برای شستن ابزار استفاده کنید.

نگهداری و تعمیر: حداقل یکماه پس از اعمال انجام شود. تمام سطح را با یک دستمال نرم و مایع نظافتی ملایم (pH 6-8) تمیز کنید. سطح را پس از تمیز کردن در حالت خیس رها نکنید. چنانچه سطح بسیار آلوده و کثیف شده است میتوانید از مایع شوینده آلکالاینی (pH 8-10) و یک ابر شستشو و دستمال استفاده کنید. سطح پاکیزه شده را کاملا با آب تمیز کنید. سپس میتوانید از رنگ لاک "پانیلی آسا" یا هر لاک دیگر پایه آب استفاده کنید

#رنگ_و_رزین

گفت و گو با کاشانه آریا

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×