menu

ثبت آگهی رایگان

انواع نمای شیشه ای مدرن (لامل ، کرتین وال ، فریم لس)

شهر : ارومیه

نمای شیشه ای فریم لس و کرتین وال

مجتمع تولیدی صنعتی اروم آلیاژ از سال 1359 فعالیت خود را در صنعت آلومینیوم شروع کرده و در حال حاضریکی از بزرگترین شرکتهای برتر تولید کننده انواع پروفیل های آلومینیومی صنعتی، اختصاصی، ساختمانی و تولید درب و پنجره های دوجداره آلومینیومی نرمال و ترمال بریک در کشور است.
این مجتمع با در اختیار داشتن پانزده هزارمترمربع وسعت وشش هزارمترمربع سطوح کاملا مجهز کارگاهی، شامل واحد تولید پروفیل های آلومینیوم ، واحد قالب سازی اکستروژن، واحد ساخت درب و پنجره دوجداره الومینیومی و ترمال بریک ، واحد خط رنگ آنادایزینگ ، دو واحد خط رنگ پودری الکترواستاتیک و واحد تولید یراق آلات آلومینیومی می باشد. واحدهای مختلف این مجتمع تولیدی همواره در تلاشند ضمن طراحی و عرضه پروفیل های آلومینیومی روز و ارتقای کیفی آنها برای مصارف متنوع صنعتی و ساختمانی از حداکثر توان فنی و کاربردی خود استفاده نموده و محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای استانداردهای جهانی تولید و به بازار عرضه نمایند.
محصولات شرکت: تولید انواع پروفیل های آلومینیومی اختصاصی ، صنعتی ،ساختمانی ( ترمال بریک) و رنگ کاری به روش آنادایزینگ و پودری الکترواستاتیک - تولید در و پنجره آلومینیومی دو جداره طرح ایتالیایی نرمال و ترمال بریک - لوور آلومینیومی متحرک و ثابت - توری - نمای شیشه ای لامل ، کرتین وال و فریم لس و سازه های مختلف آلومینیومی

**** کیفیت راز ماندگاری ماست ****

#انواع_شیشه_ساختمانی

گفت و گو با مجتمع تولیدی صنعتی اروم آلیاژ

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×