menu

ثبت آگهی رایگان

میخواهی بازسازی منزل با کمترین هزینه داشته باشی؟

شهر : تهران

قیمت : 10,000,000 ريال


میخواهی بازسازی منزل با کمترین هزینه داشته باشی؟ و با شرکت بازسازی خانه شون به مشکل های اساسی خوردن؟ گروه بازسازی خانه خوب نمیشناسی؟ تاحالا شده که به فکر بازسازی ارزان خانه ات بیفتی و ندونی از کجا شروع کنی؟ یا از هزینه بازسازی ساختمان اطلاع دقیق نداشته باشی و بخواهی بدونی قیمت بازسازی خانه چقدره؟ حتی حین بازسازی خانه ات به این فکر کنی که داره سرت کلاه میره؟ میدونی بعضی ها هستن که نکات ریز رو رعایت نکردن
شرکت مهندسی پاراکس سازه غرب با هدف تامین نیاز هموطنان عزیز در زمینه طراحی داخلی، بازسازی ساختمان ، دکوراسیون ساختمان های مسکونی و تجاری ، تامین و فروش داکت اسپلیت سقفی و هوشمندسازی ساختمان تاسیس گردیده است. مفتخر هستیم که به عنوان نماینده انحصاری شرکت های معتبر در زمینه بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی در خدمت شما هستیم.

به عنوان یک گروه خلاق ، قصد ارائه زیباترین فکر ها و ایده ها در زمینه بازسازی و دکوراسیون داخلی را به شما داریم. ما تمامی ایده ها را به صورت تخصصی و رایگان در اختیار افراد با سلیقه ای که قصد زندگی جذاب تر از طریق معماری و دکوراسیون داخلی را دارند، قرار می دهیم

«اگه میخوای به جواب همه این سوالها برسی، اول باید بدونی خود بازسازی ساختمان چیه و به چه چیزی بازسازی میگیم. در ادامه توضیحات مربوط به بازسازی به همراه جواب های تمام سوالاتت آورده شده. پس با ما همراه باش تا به جواب تمام این سوالات برسی.»
اصطلاح بازسازی ساختمان به مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که در صورت انجام اصولی آن ها، محل یا شیء مورد نظر به کیفیت اولیه خود با ظاهری به روزتر باز خواهد گشت. در صنعت ساختمان نیز، بازسازی به فرایند اصلاح بخش های مختلف ساختمان های قدیمی، آسیب دیده و یا معیوب اطلاق می گردد و به همین دلیل این مورد از لحاظ اقتصادی و همچنین معماری می تواند یک راه ایده آل برای افراد لقب بگیرد.

در واقع بازسازی خانه که در آیین نامه های مصوب شامل ترمیم بیش از 25 درصد از سطح پوشش ساختمان های فرسوده می شود، از جمله فرایندهایی است که اکثر افراد برای ایجاد ظاهر جدید و مدرن و همچنین ترمیم بافت های فرسوده در سازه مورد نظر خود انجام می دهند. پروسه انجام این فعالیت دارای روش ها و مراحل مختلفی است که باید افراد از راه های قانونی و اصولی موجود برای پیش برد هر چه بهتر آن استفاده نمایند، تا بهترین نتیجه را در پایان کار برای آنان دربر داشته باشد.

همچنین بازسازی ساختمان های مسکونی و یا هر آپارتمان دیگری می تواند به منظور افزایش ارزش ذاتی ملک مورد نظر برای فروش مجدد صورت پذیرد؛ به همین دلیل اکثر مهندسین دخیل در این کار تلاش خود را برای افزایش کیفیت ظاهری و ساختاری محل مورد نظر بکار خواهند گرفت
" شرکت مهندسی پاراکس سازه غرب "
دفتر: 02144924643
آدرس : تهران منطقه 22 شهرک یاس خیابان سهرابی پلاک 5
مدیر فروش : 09126543508
سفارشات واتساپ : 09383185066
سفارشات تلفنی : 09102060210 - 09120965523
وبسایت : https://bazsazinosazi.com
اینستاگرام :www.instagram.com/westparaxsazeh

خدمات بازسازی و نوسازی ویلا تعمیرات و نوسازی ویلا توسط شرکت مهندسی پاراکس سازه غرب مرکز تخصصی کلیه خدمات ساختمانی

بازسازی و نوسازی ساختمان بازسازی خانه و آپارتمان
«ایده های بروز برای باز سازی ساختمان مرده».
در هر ساختمان که در دست بازسازی است، نقشه ای وجود دارد که می توان با بهره گیری از مشاوران متخصص نقشه ای مدرن را بوجود آورد که از تمامی فضاهای داخل بنا به نحو احسن استفاده نمود.

برای مثال اگر داخل ساختمان شما پله ای وجود دارد که فضای زیر پله بلا استفاد مانده است، به راحتی می توانید در بازسازی از آن فضا به عنوان فضای مطالعه یا حتی کتابخانه ای کوچک و شیک استفاده کنید.
«باز سازی ساختمان ها چه فایده ای دارد»؟
بطور کلی بازسازی ساختمان می تواند نقش تعیین کننده تری نسبت به تعمیرات داشته باشد. به این صورت که بازسازی، طراحی و عملکرد بهینه فضای مورد نظر را دگرگون کرده و اغلب شامل تغییر در ساختار ساختمان شما می شود که طبیعتا بنابر سطح فعالیت هایی که در مراحل مختلف آن صورت می پذیرد، نیازمند هزینه و صرف زمان بیشتری خواهد بود. یک پروژه بازسازی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

افزایش متراژ و فضای بخش های مختلف ساختمان از جمله اتاق و آشپزخانه
افزایش ارتفاع سقف ها
نصب سیستم لوله کشی جدید
تخریب یا اضافه کردن دیوار
«بازسازی ساختمان شامل چه کارهایی میشود»؟
بازسازی منزل تقریبا مشابه نازک کاریه و شامل هر کاری میشه که بعد از سفت کاری انجام میشه. هرچند بعضی موارد وجود داره که بخشی از سفتکاری رو هم شامل میشه ولی در حالت کلی، مرحله سفت کاری در اکثر بازسازی ها وجود نداره. منظور از سفتکاری، مرحله پی کنی، ریختن بتن فونداسیون، کرسی چینی، تیر و ستون، بادبند، دیوار برشی، دیوارچینی و سقف ه
ست. مراحلی که شکل و شمایل کلی ساختمان رو شکل میده. این رو هم باید در نظر بگیریم که مرحله سفت کاری، اگر جز بازسازی باشه احتمالا مجوز نوسازی هم نیازه. خود نازک کاری هم شامل اندودکاری، عایق کاری، سنگ کاری، کاشی کاری، نقاشی، برقکاری، تاسیسات و نصب در و پنجره هست.

نصب سیستم های گرمایشی و خنک کننده و تهویه در ساختمان
نیاز مبرم به زیبا سازی داخلی و خارجی ساختمان به دلیل استهلاک مصالح قدیمی
به همین منظور با توجه به حجم کار و هزینه ای که برای بازسازی انجام می شود، تنها در صورتی باید این گزینه را انتخاب کنید که ساختمان شما جزء مهمی مانند سیستم های گرمایشی یا لوله کشی و .. را بطور کامل از دست داده باشد.
برخی از تعمیراتی که برای ساختمان های قدیمی مورد نیاز است شامل موارد زیر می شود

تعویض و یا تعمیر کفپوش ساختمان
تعمیرات مربوط به لولا ها، قفل ها و قسمت های آسیب دیده درب و پنجره ساختمان
تعویض و تعمیر سیستم روشنایی و سیستم لوله کشی
تعمیر دیوار های آسیب دیده
«برای بازسازی منزل از کجا شروع کنم»؟
حالا که بقیه مباحث گفته شد، میرسیم به بحث مراحل بازسازی خانه. توی گام های زیر، مراحل بازسازی با جزئیات آورده شده. سلام ساختمان به خودش افتخار میکنه که در روند بازسازی خانه ات، تمام این مراحل را اجرا و کنترل میکنه .
«باز سازی خانه چقدر طول میکشه»؟
طول دوره بازسازی وابسته به اندازه و حجم بازسازی، خیلی متغیره. این مدت زمان میتونه از 1 ماه تا 4 ماه هم متغییر باشه و تعیین مدت زمان دقیق اون فقط و فقط با نظر کارشناس بازسازی امکانپذیره.
ودجه بندی: برای بازسازی فضای داخلی خانه باید بودجه ای را در نظر گرفت که به تمامی هزینه های مرتبط با بازسازی، شامل نیروی انسانی، مصالح، تجهیزات و دکوراسیون، بپردازد.
«نکاتی که قبل از باز سازی باید بدانید»
بررسی قوانین و مقررات: برای شروع به بازسازی فضای داخلی منزل، باید قوانین و مقررات محل زندگی خود را بررسی کنید. برخی از مقررات شامل محدودیت هایی برای ساختمان های مسکونی و شیوه های ساخت و ساز می شوند.

طراحی و برنامه ریزی: قبل از شروع به بازسازی فضای داخلی خانه، باید یک طرح و برنامه ریزی دقیق برای بازسازی و تغییر دکوراسیون تهیه کنید. این طرح باید شامل مواد، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برای بازسازی باشد.

انتخاب شرکت بازسازی: برای بازسازی فضای داخلی منزل، بهتر است یک شرکت بازسازی با تجربه را انتخاب کنید که بتواند بهترین خدمات را در ارائه طرح و بازسازی فضای داخلی خانه شما ارائه دهد.

مدت زمان بازسازی: باید زمان لازم برای بازسازی فضای داخلی خانه را در نظر بگیرید. در برخی موارد، بازسازی می تواند مدت طولانی تری نیاز داشته باشد تا در دیگر موارد.

انتخاب مواد ساختمانی: برای بازسازی فضای داخلی خانه، باید موادی را انتخاب کنید که بهترین کیفیت و پایداری را داشته باشند. این مواد شامل کفپوش، کابینت، درب ها، پنجره ها و مصالح ساختمانی می شوند.

توجه به جزئیات: برای بازسازی فضای داخلی منزل، باید به جزئیات کوچکی همچون پوشش دیوار و کف، نورپردازی، دکوراسیون و طراحی دقت کنید. این جزئیات می توانند تاثیر بسیاری در ایجاد یک فضای داخلی زیبا و راحت داشته باشند.

مطابقت با نیازهای بازار: در نظر گرفتن نیازهای بازار و طرح های مد روز، می تواند به شما کمک کند تا یک طراحی داخلی زیبا و جذاب را ایجاد کنید که مورد توجه خریداران قرار گیرد.

جمع بندی درباره بازسازی و مرمت فضای داخلی
در نتیجه، بازسازی فضای داخلی و تغییر دکوراسون، می تواند بهبود شرایط زندگی شما و خانواده تان را به دنبال داشته باشد. با افزایش ارزش خانه، بهبود کیفیت زندگی، افزایش کارایی فضا، تغییر ظاهر خانه، و افزایش انرژی مثبت، می توان به بهبود شرایط زندگی در خانه و بهبود روحیه، احساسات و انرژی شما کمک کرد. بهترین راه برای شروع بازسازی و تغییر دکوراسیون، مشورت با یک متخصص طراحی داخلی است که می تواند بهترین راهکارهایی را برای بهبود فضای داخلی خانه شما ارائه دهد.

#شومینه

گفت و گو با شرکت مهندسی پاراکس سازه غرب

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×