menu

ثبت آگهی رایگان

انواع-گلند-کابل-های-برق-فلزی-آرموردار-و-ساده-نمره-بندی

انواع گلند کابل های برق فلزی آرموردار و ساده نمره بندی

شهر : تهران

قیمت : 1,000,000 ريال

گلندهای مخصوص کابل به دو صورت فلزی و پلاستیکی تولید و در بازار ایران خرید و فروش می شوند. هر نوع از گلند کابل های برق بستگی به نوع کاربرد در تاسیسات و سیستم کابل کشی استانداردهای مختلفی دارند. بنابراین مناسب سایز کابل ها نمره بندی و بسته می شوند. قسمت ورودی کابل گیر گلند سطح مقطع یا قطر کابل است که این دو آیتم باید با هم یکی باشند.
کاربرد گلند های کابل :
آنها به عنوان اتصال دهنده کابل یا مفصل کابل نیز شناخته می شود. وسیله ای است که برای محکم کردن و مهر و موم کردن انتهای کابل برق به تجهیزات یا محفظه ای که به آن متصل می شود استفاده می شود. این باعث کاهش فشار می شود، از گرد و غبار و رطوبت محافظت می کند و اطمینان می دهد که کابل به درستی خاتمه یافته و عایق شده است. گلند کابل معمولاً در صنایع و کاربردهای مختلفی که کابل ها نیاز به اتصال ایمن و ایمن دارند، مانند تاسیسات الکتریکی، ماشین آلات صنعتی، مخابرات و سیستم های اتوماسیون استفاده می شوند.
جنس گلند کابل های برق از چیست ؟
-استیل
-پلاستیک (PVC)
-برنجی
گلند برنجی کابل برق :
کانکتوری برنجی و ایمن برای اتصال دادن انواع کابل های برق به جعبه تقسیم و باکس های برق است. گلند کابل برق با توجه به نوع کابل ها انواع متفاوتی دارد. گلندها بصورت استاندارد پلاستیکی و فلزی سرگرد و سر تخت با نمره بندی متریک M و PG تولید می شوند.
استاندارد سایز گلند کابل در ایران :
M20
M25
M32
M40
M50
M63
انواع گلند ضد انفجار کابل :
برای بالاتر بردن سیستم ایمنی کابلکشی های فشار قوی ، از گلند های مخصوصی استفاده می شود. گلند ضد انفجار علاوه بر جلوگیری از انتشار مواد خطرناک، وظیفه تامین حفاظت برقی و مکانیکی کابل ها را نیز دارد. این گلندها به طور کلی از جنسهای مقاوم در برابر ضربه و حرارت بالا ساخته می شوند. ایرانی آنها ماشین سازی شمال ، توان عمران و آریا تجهیز موجود است. بنابراین گلندهای ضد انفجار تضمین می کنند که کابل های برق در محیط های با خطر انفجار،به شکل ایمن و با کارایی بالا عمل کنند و احتمال وقوع حوادث و صدمات جبران ناپذیر ناشی از انفجار را کاهش می دهند.
برگی از سایت اینترنتی تیکــــــ صنعت برق

#سیم_و_کابل_برق

گفت و گو با تیک صنعت

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×