menu

ثبت آگهی رایگان

نوین حصار اولین تولیدکننده نرده های میلگردی صنعتی در کشور

شهر : مشهد

اگر میخواهید ظاهر و امنیت را با هم در زمین خود داشته باشید، استفاده از نرده میلگردی یا به اصطلاح عامیانه فنس به انگلیسی Fence را به شما پیشنهاد میکنیم. یکی از دلایل محبوبیت فنس یا نرده میلگردی، هزینه پایین تر نصب و اجرای آن نسبت به دیوار است و همینطور با استفاده از نرده میلگردی میتوانید به راحتی پشت محوطه خود را نظاره کنید که این قابلیت در دیوارکشی وجود ندارد. که بیشترین کاربرد را در حصارکشی دارد. این نرده به دلیل اینکه روکشی از روی دارد، در هر نوع شرایط آب و هوایی نه زنگ میزند و نه خورده می شود و به بهترین شکل ممکن با کیفیت و مرغوب باقی می ماند؛ بنابراین گزینه ای عالی برای شرایط آب و هوایی خاص است.
فنس همانطور که از اسمش نیز مشخص است، بهترین و مقرون به صرفه ترین وسیله برای حصارکشی محوطه پروژه های مسکونی، زمین های ورزشی، فنس های محافظ جهت کانالها، مسیل ها و رودخانه ها، حصارکشی زمینهای بازی کودکان، محصورنمودن پارک ها و فضاهای سبز و … می باشد.
برای خرید فنس همین الان با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و برای مشاهده فنس های بیشتر به آدرس سایت https://novinhesar.com/ مراجعه نمایید.

#نرده_و_حفاظ

گفت و گو با نوین حصار

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×