menu

ثبت آگهی رایگان

پارتیشن دوجداره MDF

شهر : تهران

قیمت : 100,000 ريال

پارتیشن دوجداره MDF یکی از انواع پارتیشن اداری یا خانگی است که توسط بهترین و با کیفیت ترین ام دی اف در شرکت آمود ایده آریا ساخته و عرضه می شود.

اگر شما هم برای منزل یا محل کار خود به پارتیشن mdf نیاز دارید، ابتدا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و اطلاعات داشته باشید و در صورت تمایل برای سفارش، ساخت و نصب با ما تماس بگیرید.



پارتیشن ام دی اف
یکی از نمونه های پارتیشن مورد استفاده برای پارتیشن بندی ادارات، مشاغل و حتی منازل، پارتیشن ام دی اف است که با توجه به ویژگی ها، مشخصات و کاربردهایش امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

تمامی تابلوهای ام دی اف برای طراحی و ساخت پارتیشن های mdf در دو طرف کار استفاده می شود که دکوراسیون شرکت ها و منازل را شیک و زیبا کرده و جلوه ای جاودانه می بخشد.

ام دی اف نازک که به ام دی اف الیافی معروف است برای ساخت کف کشوها، پشتی کابینت، رویه درها، پانل های دیواری، پوشش های سقفی و پایه های نمایش استفاده می شود.

همچنین پارتیشن ام دی اف ضخیم است، از ام دی اف برای ساخت انواع محصولات مانند میز اداری، کمد، قفسه، نیمکت، کابینت، تخت و حتی سازه های معماری استفاده می شود.

پارتیشن mdf
برای آشنایی شما با پارتیشن mdf یک سری از ویژگی های این نوع پارتیشن را برای شما تفکیک کرده ایم تا با مطالعه آن ها کاملا از این سبک پارتیشن اداری آگاه شوید:

ام دی اف دارای سطوح صاف و یکنواخت است.
ام دی اف دارای قابلیت هایی مانند ماشین کاری، ابزار کاری و سنباده کاری می باشد.
پروفیل چگالی همگن و یکنواخت در MDF وجود دارد.
ام دی اف دارای انواع سنگفرش اعم از چوبی، غیر چوبی، رنگ شده و … می باشد.
ابعاد ام دی اف در برابر فشار بسیار مقاوم است.
آن ها توانایی ایجاد لبه های صاف را دارند.
هیچ دانه چوبی در ام دی اف وجود ندارد.
ام دی اف آنقدر زیباست که مزاج آن مانند چوب، زیبا و صاف است.
ام دی اف قیمتی مقرون به صرفه دارد.


پارتیشن ام دی اف اداری
در طراحی داخلی ادارات و منازل و همچنین سازمان ها و موسسات دولتی و اداری استفاده از پارتیشن های مختلف مانند پارتیشن ام دی اف باعث استفاده مناسب از فضای موجود می شود.

علاوه بر این، با نصب پارتیشن می توانید فضایی آراسته و زیبا داشته باشید، هر یک از کارکنان از حریم خصوصی برخوردار شوند و صاحب کسب و کار می تواند دید کامل و کافی از تمامی کارکنان داشته باشد.

در حال حاضر یکی از انواع پارتیشن اداری پارتیشن mdf می باشد که امروزه تقریبا همه این مدل پارتیشن را می شناسند و طرفداران و مشتریان زیادی دارد زیرا طرح ها و مدل های متفاوتی دارد و با کیفیت های متفاوت ساخته می شود و قیمت مناسبی نیز دارد.

برخلاف برخی دیگر از انواع پارتیشن که فقط برای فضاهای اداری در نظر گرفته شده اند، این پارتیشن دارای مدل های تک جداره و دو جداره می باشد که علاوه بر استفاده در فضاهای اداری، در منازل نیز کاربرد دارند.

پارتیشن دوجداره MDF
در پارتیشن دوجداره MDF ، مصالح استفاده شده شامل شیشه دوجداره درجه یک و ضخامت 4، 6 یا 8 میل و برای ایجاد حریم خصوصی از پرده های شیشه ای یا کرکره ای مات استفاده می شود.

ضخامت این نوع پارتیشن ام دی اف اداری دوجداره 10 سانتی متر است و در ابعاد و ارتفاع های مختلف بنا به استفاده و درخواست مشتریان ساخته می شود.

ارتفاع این مدل ها به مواردی مانند گردش هوا، عایق صدا و حرارت بستگی دارد و ارتفاع شیشه پارتیشن برای این مدل نیز به نور موجود در فضا و همچنین موقعیت صندلی پشت پارتیشن و عایق. تغییر سلیقه مشتری

از این مقاطع علاوه بر عایق صدا و حرارت می توان به راحتی برای ایجاد کابل و سیم شبکه نیز استفاده کرد.

قیمت پارتیشن

مزایای پارتیشن دوجداره ام دی اف
پارتیشن های دو جداره، به خصوص در مدل هایی که تا سقف بالا می روند، پرکاربردتر و زیباتر هستند.
دوام و مقاومت این نوع پارتیشن بسیار بالا بوده و پس از نصب در صورت نگهداری مناسب تا چندین سال نیازی به تعمیر و تعویض نخواهد داشت.
پارتیشن دوجداره MDF به دلیل ضخامتی که دارد عایق صدا بوده و از انتقال صدا بین فضاها جلوگیری می کند.
از اتلاف انرژی جلوگیری می کند زیرا عایق حرارتی است.
برای این نوع پارتیشن می توانید کرکره یا پنجره نصب کنید که در تزئین فضا موثر است.
مستقل است، یعنی نیازی به ستون ندارد.

شرکت آمود ایده آریا با تجربه و سابقه درخشان در زمینه طراحی، تولید، نصب و اجرای پارتیشن اداری ، فروش انواع جدا کننده فضای اداری با تضمین کیفیت و قیمت را دارد.
*
*
*
قیمت این پارتیشن بستگی به متراژ مورد نیاز شما می باشد

#انواع_پارتیشن

گفت و گو با آمود ایده آریا

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×