menu

ثبت آگهی رایگان

پارتیشن دوجداره لایتینگ

شهر : تهران

قیمت : 30,000,000 ريال

پارتیشن دوجداره لایتینگ یکی از زیباترین دیوارهای جداکننده برای فضای اداری، تجاری یا حتی مسکونی شما به شمار می روند. تصور کنید نیاز است تا فضای اداری و تجاری مورد نظر خود را بدون اینکه احساس کوچکی و خفگی در آن پدید آید، به چند بخش تقسیم کنید. یا اینکه بین حمام و دستشویی خود دیواری بکشید که هم زیبایی فضا حفظ شود و هم فضای حمام از دستشویی جدا شود. یا حتی تصور کنید که دور بالکن خود نیاز به دیواری شیشه ای دارید تا زیبایی و دید ابدی شما را حفظ کند. اینجا است که پارتیشن دوجداره لایتینگ به کار شما می آید.

پارتیشن لایتینگ چیست؟
پارتیشن های دوجداره لایتینگ نوعی از پارتیشن های شیشه ای هستند که بین دو دیوار شیشه ای آنها لامپ هایی کار گذاشته می شود. نور این لامپ ها دو تاثیر مهم در محیط می گذارند. نخست اینکه فضا را روشن تر می کنند. دومین تاثیر این لامپ ها هم زیباتر نشان دادن پارتیشن های شیشه ای است.

پارتیشن های دوجداره لایتینگ در شکل ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند، اما نکته ثابتی در آنها وجود دارد که استحکام شیشه ها است. جنس شیشه ها در پارتیشن های شیشه ای به طور معمول از سکوریت یا لمینت است. این شیشه ها محکم تر و قابل اطمینان تر از شیشه های معمولی هستند و سلامت شما را، در صورت شکستن، به خطر نمی اندازند.

برتری های پارتیشن دوجداره لایتینگ:
بهره بردن از پارتیشن های دوجداره شیشه ای برتری های زیادی دارد:

1- زیبایی:
زیبایی نخستین برتری پارتیشن دوجداره لایتینگ است. پارتیشن شیشه ای به خودی خود زیبا است. نور بین دو لایه شیشه ای در این پارتیشن ها هم فضای زندگی یا کار شما را چشمگیرتر می سازد. همچنین رنگ لامپ های داخل شیشه ها نیز فضاهای متفاوتی در محیط پدید می آورد که می تواند آرامش بخش یا عادی و طبیعی باشد.

2- عایق سازی محیط:
فضای بین دو لایه شیشه در پارتیشن شیشه ای به طور معمول از گاز آرگون پر می شود. این گاز عایق خوبی در برابر دما و سروصدا است. درزگیرهای مختلفی هم در پارتیشن لایتینگ دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد. به این ترتیب پارتیشن شیشه ای لایتینگ تاثیر مهمی در جلوگیری از هدررفت انرژی و عبور سروصدا دارد.

3- تاریک نکردن فضا و محدود نکردن فضای دید:
پارتیشن های شیشه ای لایتینگ نه تنها از نور محیط کم نمی کنند، بلکه با لامپ هایی که در آن ها جاسازی شده، زیبایی و نور بیشتری به فضا اضافه می کنند. پارتیش دوجداره لایتینگ دید شما را هم محدود نمی کند.

4- امکان کرکره دار کردن پارتیشن ها:
در صورت نیاز، می توانیم این پارتیشن ها را کرکره دار درست کنیم تا با پایین کشیدن آن ها بتوانید فضا را خصوصی کنید. کرکره های پارتیشن های شیشه ای از نوع مغناطیسی، ولومی یا ریموت دار هستند. پارتیشن دوجداره کرکره دار مناسب اتاق جلسات هستند.

5- گوناگونی در رنگ:
پارتیشن شیشه ای لایتینگ را می توانیم در رنگ های مختلف، و متناسب با نیاز دکوراسیون اداری شما تولید کنیم. پارتیشن های رنگی فضا را زیباتر نشان می دهند. میدان دید کمتر هم از دیگر ویژگی های این پارتیشن ها است.

6- گوناگونی در طرح:
امکان مات کردن شیشه های پارتیشن لایتینگ وجود دارد. در این صورت، پارتیشن ها دید شما را محدودتر می کنند. از طرف دیگر، طرح دار کردن شیشه ها هم می تواند بر زیبایی این پارتیشن ها اضافه کند. پیاده کردن طرح های مختلف روی شیشه ها با روش های سندبلاست، ساتینا یا تکنیک های دیگر صورت می گیرد. این طراحی ها زیباترین پارتیشن ها را برای محیط کار یا زندگی در دسترس شما قرار می دهد.

7- امکان گذراندن آسان سیم کشی ها:
دوجداره بودن پارتیشن های لایتینگ امکان گذراندن سیم های مختلف را بدون اینکه دیده شوند، در اختیار طراحان دکوراسیون شما قرار می دهد.

8- تزئین فضای بین شیشه ها:
امکان قرار دادن وسایل تزئینی بین دو لایه شیشه این نوع پارتیشن ها برتری دیگر آن ها است. با قرار دادن گل ها و گیاهان خشک، بامبو و برخی از وسایل تزئینی دیگر می توانید روح زندگی و زیبایی را وارد محیط کار یا زندگی خود سازید.

9- امکان استفاده از شیشه هوشمند:
شیشه پارتیشن های دوجداره لایتینگ را می توانید از نوع هوشمند انتخاب کنید. شیشه های هوشمند در زمان نیاز شفاف می شوند و در بقیه زمان ها مات هستند.

10- سرعت اجرای بالا:
نصب پارتیشن های شیشه ای لایتینگ با سرعت بالایی انجام می شود که قابل مقایسه با ساخت دیوارهای معمولی نیست.

11- امکان شخصی سازی:
امکان طراحی لوگوی شرکت یا طرح مورد نظر شما روی شیشه پارتیشن های دوجداره لایتینگ وجود دارد. به این ترتیب پارتیشن لایتینگ شما خاص و منحصربه فرد می شود.

12- دوام بالا:
دوام بالای پارتیشن دوجداره لایتینگ ویژگی دیگر آن ها است. با وجود این پارتیشن های شیشه ای زیبا، شما تا مدت ها نیاز به هیچ دیوار جداکننده دیگری نخواهید داشت.

13- افزودن بر ارزش مالی ساختمان:
یک نکته دیگر را نباید فراموش کنید. بهره بردن از پارتیشن شیشه ای لایتینگ ارزش مالی ساختمان شما را نیز بالاتر می برد.

#انواع_پارتیشن

گفت و گو با آمود ایده آریا

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×