menu

ثبت آگهی رایگان

استخر سونا جکوزی

استخر-سونا-جکوزی

استخر، سونا و جکوزی تجهیزاتی لوکس است که اگر در ساختمان منزل خود داشته باشید، رفاه مطلوبی را برای شما فراهم می کند و اگرنه می توانید از انواع عمومی آن استفاده کنید.

در ادامه سلسله گزارش های پیام ساختمان با عنوان «کالای برتر»، در این شماره به بررسی بازار سونا، جکوزی و استخر میپردازیم. لازم به ذکر است مطالب عنوان شده اظهارات فعالان تولید و توزیع این محصولات بوده و لزوماً نظر نشریه «پیام ساختمان» نیست؛ ضمن اینکه از اظهارنظر مخاطبان و منتقدان استقبال خواهیم کرد.

استخر، سونا و جکوزی تولید داخل خوب است

صحفی؛ مدیرعامل شرکت سوناسازان دراین باره به خبرنگار پیام ساختمان گفت: در استخر و سونا و جکوزی پمپ خارجی که عموماً از ایتالیا، انگلیس و آمریکا وارد می شود پیشنهاد می گردد، اما در مورد متریال هایی مانند تانک، مبدل و جت جکوزی نوع استیل داخلی آن بهتر است.

وی ادامه داد: بسته به ابعاد و تجهیزات قیمت این نوع محصولات متفاوت است، اما راه اندازی یک جکوزی با همه ابزار و تأسیسات آن 30 میلیون تومان، سونای خشک 150 میلیون و سونای مرطوب 2 میلیون و 600 هزارتا 18 میلیون و استخر از 50 میلیون تومان به بالا هزینه دارد.

صحفی در پاسخ به سؤال خبرنگار پیام ساختمان درباره چگونگی کاهش هزینه های مصرف انرژی در تجهیزات پرمصرف مثل استخر، سونا و جکوزی گفت: پیشنهادی که من می توانم بدهم این است که از کولرگازی به جای کولر المنتی استفاده شود که فقط مصرف گاز دارد.

تخفیف قیمت استخر، سونا و جکوزی

یوسفی؛ مدیرعامل شرکت آدمیرال و فعال در زمینه عرضه جکوزی، وان و سونای شخصی در گفتگو با پیام ساختمان اظهار داشت: در ایران متریال استخر، سونا و جکوزی تک نفره هم از نوع متریال داخلی رایج است و هم خارجی که تفاوت قیمت داخلی و خارجی برای مصرف کننده 20 تا 50 درصد است، اما محصولات ترکیه ای در تأمین رضایت مشتری و ارائه گارانتی موفق تر عمل می کنند.

البته غیر از ترکیه، کشور چین هم محصولات خوبی در این زمینه ارائه می کند. اگر تولیدکننده ایرانی هم تخفیف خوبی دهد ما هم به عنوان عرضه کننده و واسطه فروش استقبال می کنیم. به طورکلی غیر از محصولات داخلی واردات ما در حال حاضر به همین دو کشور محدود می شود و به دلیل وجود تحریم ها تقریباً هیچ وارداتی از اروپا نداریم.

وی درباره هزینه تجهیز ساختمان به سونا، وان و جکوزی شخصی گفت: جکوزی تک نفره از 1 میلیون و 800 هزار تا 15 میلیون تومان، وان تک نفره 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان و سونای شخصی از 3 میلیون تا 27 میلیون تومان برآورد قیمت می شود. ازنظر نحوه ارائه محصول تک نفره هم به صورت پیش ساخته و هم سفارشی می توان کار کرد که البته مشتری عموماً محصول آماده را ترجیح می دهد.

محصولات استخر، سونا و جکوزی ما تا 90 درصد ساخت داخل است

نقیب زاده، کارشناس شرکت تهویه زیگورات آرتین و فعال درزمینه سونا، استخر و جکوزی صنعتی و ساختمانی به خبرنگار ما گفت: در حوزه کاری ما بیشتر محصولات تا 90 درصد ساخت داخل است و کیفیت موردنظر را تأمین می کند، اما در صورت تمایل مشتری و قبول تفاوت قیمت ، با محصولات خارجی هم کار می کنیم.

البته محصولات خارجی در زمینه صرفه جویی در مصرف آب کارآمدتر هستند، چون با رعایت کردن استانداردها آب استخر به قدری خوب تصفیه می شود که گاهی تا دو ماه هم نیاز به تعویض آب استخر نیست.

وی افزود: برای صرفه جویی در مصرف گاز هم در ایران می توان از انرژی خورشیدی بهره گرفت. به عنوان مثال شرکت ما تابه حال چند دستگاه استخر با گرمایش خورشیدی در محلات، لواسان و لرستان نصب کرده است.

تجهیزات استخر، سونا و جکوزی را از نمایندگان رسمی بخرید

محمد گودرزی، مدیرعامل شرکت برند با تأکید بر اینکه مصرف کنندگان در خرید تجهیزات حتماً به نمایندگان رسمی مراجعه کنند، به خبرنگار ما گفت: اگر به خیابان شیراز شمالی و جنوبی تهران سری بزنید تعداد زیادی از فروشندگان تجهیزات استخر، سونا و جکوزی را می بینید و توصیه من ،خرید این تجهیزات از نمایندگان رسمی با دریافت گارانتی است. به این دلیل که نمایندگی رسمی اولاً نمی تواند جنس بدون کیفیت به شما بفروشد، چون جنس به همراه گارانتی به شما داده می شود و ثانیاً چون جنس را از واسطه نمی خرد قیمت آن مقرون به صرفه تر است. وی خاطرنشان کرد: وقتی فروشنده ای خود از واسطه خرید کرده، جنس را دو یا حتی چند برابر قیمت می فروشد.

خدمات پس از فروش استخر، سونا و جکوزی

آرش جویا، مدیر خدمات پس از فروش شرکت زرین آب، تولیدکننده وان جکوزی، سونا و کابین دوش در ایران در مورد شرایط ضمانت و خدمات پس از فروش این محصولات به پیام ساختمان گفت: ضمانت نامه فقط شامل خرابی های ناشی از کارکرد عادی و تعویض قطعات اصلی دستگاه ها می شود و اشکالات فنی ناشی از حوادثی نظیر نوسانات برق، عدم دقت کافی در استفاده صحیح و نگهداری دستگاه و ضربه از شمول ضمانت نامه خارج است.

وی افزود: نصب دستگاه و هرگونه اشکالات فنی بعدی دستگاه باید توسط کارشناس تحت پوشش شرکت انجام گیرد و دخالت افراد غیرمسئول در نصب یا تعمیر دستگاه ضمانت نامه را باطل می کند. البته ضمانت نامه هایی که شماره سریال آنها با شماره سریال دستگاه مطابقت نداشته و یا مطالب مندرج در آن مخدوش باشد از درجه اعتبار ساقط است. ضمانت نامه شامل قطعات و لوازمی است که در دستگاه اصلی به کاررفته بنابراین لوازم جانبی مانند سیم کشی اضافی و غیره مشمول ضمانت نامه نیست.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 207

فهرست مطالب شماره 207

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×