menu

ثبت آگهی رایگان

پیشنهاد جدید وام خرید مسکن تفاوتی با صندوق یکم ندارد

پیشنهاد-جدید-وام-خرید-مسکن-تفاوتی-با-صندوق-یکم-ندارد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر اینکه با همفکری نمایندگان و معاونان وزیر راه و شهرسازی و اعضای بانک مسکن طرحی برای پرداخت تسهیلات به زوجین ارائه شده است، گفت: این پیشنهاد تفاوت چندانی برای پرداخت تسهیلات 80 میلیونی خرید با صندوق یکم ندارد.

  صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در پاسخ به این سؤال که مدیرعامل بانک مسکن خبر از پرداخت تسهیلات 80 میلیونی به زوجین جوان در صورت سپرده گذاری 20 میلیون تومانی داده است، گفت: این پیشنهاد از سوی مدیران بانک مسکن و معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی و همفکری اعضای کمیسیون عمران مطرح و در این کمیسیون تصویب شده است.
وی افزود: نرخ سود این تسهیلات در پیشنهاد جدید همانند نرخ سود صندوق یکم در بافت فرسوده 8 درصد و در غیر بافت فرسوده 9.5 درصد است و تنها تفاوت آن فرصت دادن به زوج های جوان با مبلغ پایین تر و هر کدام 10 میلیون تومان برای دریافت تسهیلات خرید مسکن است.
وی ادامه داد: در این روش زوج های جوان با 20 میلیون تومان سپرده گذاری و دست نزدن به سپرده خود در سال سوم می توانند 80 میلیون تومان وام خرید مسکن دریافت کنند. نماینده مردم اردبیل خاطرنشان کرد: به هر حال این پیشنهاد به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد که در صورت تصویب از سال آینده اجرایی می شود.
 بت شکن مدیر عامل بانک مسکن گفته است که در پیشنهادی که به مجلس و کمیسیون عمران داده شده است بر اساس آن زوج های جوان با سپرده گذاری 20 میلیون تومان اگر به مبلغ خود دست نزنند در سال اول 40 میلیون تومان،در سال دوم 60 میلیون تومان و در سال سوم 80 میلیون تومان دریافت کنند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×