menu

ثبت آگهی رایگان

پرداخت وام 40 میلیونی مسکن تنها براساس پیشرفت کار

پرداخت-وام-40-میلیونی-مسکن-تنها-براساس-پیشرفت-کار

نماینده ویژه استاندار خراسان رضوی در مسکن مهر گفت: وام 40 میلیونی مسکن مهر تنها به پروژه هایی داده می شود که فعال بوده و دستگاه های نظارتی پیشرفت فیزیکی آنها را تأیید کنند.

  به گزارش پیام ساختمان، محسن کوهی امروز گفت: افزایش وام 30 میلیون به 40 میلیونی مسکن مهر به پروژه هایی اختصاص داده می شود که فعال بوده و دستگاه های نظارتی پیشرفت فیزیکی انها را تأیید کنند.
 وی ادامه داد: این وام قرار است براساس پیشرفت کار و به صورت مرحله ای در اختیار پروژه ها قرار گیرد و نظارت شود تا با این مبلغ و آورده اعضا، این پروژه ها تکمیل و تحویل متقاضی شود.
کوهی با بیان اینکه کار نظارت بر پروژه ها در شهرهای جدید به شرکت عمران و در شهرهای بالای 25 هزار نفر به اداره مسکن و شهرسازی و شهرهای زیر 20 هزار نفر به بنیاد مسکن واگذار شده است، گفت: باید این دستگاه ها پیشرفت فیزیکی پروژه ها را تأیید کنند تا بانک مسکن نیز بتواند وام را پرداخت کند.
نماینده ویژه استاندار خراسان رضوی در مسکن مهر در پاسخ به این پرسش مبنی براینکه فشار برخی افراد به بانک مسکن مبنی بر پرداخت وام، بدون در نظر گرفتن پیشرفت فیزیکی مناسب، متذکر شد: این مبلغ وام فقط در قبال پیشرفت و پس از تأیید قابل پرداخت است و نه براساس فشار و سفارش و اگر در این خصوص کوتاهی صورت گیرد، برخورد خواهیم کرد. باید با این مبالغ پروژه ها جمع شوند چراکه خط اعتباری دیگری وجود ندارد. وی افزود: از سال های گذشته در این خصوص تجربه داریم و دیگر نمی خواهیم آن تجربه ها تکرار شود، بنابراین پرداخت وام 40 میلیونی تنها براساس قانونی باید پرداخت شود و ما بر کار دستگاه ها نظارت می کنیم.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×