menu

ثبت آگهی رایگان

دعوت شهردار تهران از قالیباف برای مناظره

دعوت-شهردار-تهران-از-قالیباف-برای-مناظره

شهردار تهران، محمدباقر قالیباف را درباره تعطیلی خط 7 به مناظره دعوت کرد.

محمدعلی نجفی، درخصوص اظهارات اخیر قالیباف مبنی براینکه تعطیلی خط 7 مترو کاری سیاسی بوده، گفت: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری توضیحاتی در این رابطه، ارائه و پیشنهاد خوبی هم مطرح کرد.
وی افزود: من هم می گویم برای اینکه موضوع شفاف شود و مردم دقیقا در جریان قرار بگیرند، آقای قالیباف در هر دانشگاهی که مورد علاقه شان است حضور پیدا کنند تا مناظره ای در حضور مردم و رسانه ها انجام شود.

شهردار تهران تاکید کرد: در این مناظره دلایل ما برای تعطیلی این خط و دلایل ایشان برای عدم تعطیلی بیان شود و اگر ایشان واقعا فکر می کنند ما از نظر کارشناسی اشتباه می کنیم یا خدایی ناکرده کار سیاسی کردیم، بهترین راه برای اثبات، برگزاری مناظره است.
 آنچه سیاسی کاری بود، افتتاح خط 7 بود، نه تعطیلی آن پورسیدآقایی، معاون ترافیک شهرداری تهران نیز پیش از این در واکنش به اظهارات قالیباف گفته بود: آقای قالیباف لابد مطلع اند که معنای افتتاح خط مترو بدون هواکش و سیگنالینگ و پایانه چیست. حتما می دانند که قطارهای خط هفت را با جرثقیل از دهانه شفت به پایین رساندند تا این خط به هر قیمتی شده به دست ایشان افتتاح شود. احتمالا مطلع شده اند که ما در کار کارشناسی آنقدر تأنی و صبوری کردیم که نهایتا در جلسه با حضور مدیرعامل منصوب ایشان در مترو هم نبود ایمنی کافی در این خط به اثبات رسید و بعد با اجماع کارشناسان تصمیم به تعطیلی خط گرفته شد. آنچه که سیاسی کاری بود، افتتاح این خط بود و نه تعطیلی آن؛ و اگر ما بنای کار سیاسی داشتیم معنا و تبعات این اقدام نمایشی به راحتی قابل توضیح به افکار عمومی بود.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×