menu

ثبت آگهی رایگان

پیمانکاران از کیفیت کاسته بودند

پیمانکاران-از-کیفیت-کاسته-بودند

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت که در گزارش این کمیسیون راجع به مسکن مهر عنوان شده بود پیمانکاران برخی مجموعه ها دست دوم و سوم بوده و برای اقتصادی شدن فعالیتشان از کیفیت کاسته بودند.

داوود محمدی اظهار کرد: الان واقعا جای این کار نیست که به موضوع مسکن مهر بپردازیم. به هر حال حادثه زلزله اتفاق افتاده و باید تلاش کنیم آثار و تبعات آن را کاهش دهیم و برای التیام مردم آسیب دیده اقدام کنیم. اینکه بخواهیم از این موضوع به صورت ابزاری استفاده کنیم و نگاه سیاسی داشته باشیم، در این شرایط منصفانه نیست.

 وی افزود: در گزارش کمیسیون اصل 90 در مورد مسکن مهر یکی از نقاط ضعفی که در برخی مجموعه ها وجود داشت این بود که پیمانکاران بعضا دست دوم و سوم بودند و برای اینکه کارشان اقتصادی شود از کیفیت کاسته بودند. این موضوع در گزارش آمده بود و ما آن را متذکر شده بودیم.
نماینده مردم قزوین در مجلس در عین حال تاکید کرد: ما در این گزارش هم معایب و هم محاسن مسکن مهر را عنوان کردیم و باید به مجموع این موارد پرداخته شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس یادآور شد: بخش هایی از این گزارش به وزارت راه و بخش هایی به معاون اول رئیس جمهور ارجاع شد که کارگروهی برای پیگیری موضوع تشکیل دهند و برخی بخش ها هم به قوه قضائیه ارجاع شد که از سوی وزارت راه و معاون اول پاسخ هایی دریافت کردیم اما کامل نبود.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×