menu

ثبت آگهی رایگان

افزایش تسهیلات اوراق مسکن به 90 میلیون

افزایش-تسهیلات-اوراق-مسکن-به-90-میلیون

عضو هیأت مدیره بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات اوراق خرید مسکن خبر داد و گفت: امکان جدیدی فراهم شده است که از هفته آینده دستورالعمل آن اعلام خواهد شد و طی آن به متقاضیان اوراق 10 میلیون تومان نیز بدون سپرده پرداخت خواهد شد.

ابوالقاسم رحیمی انارکی عضو هیأت مدیره بانک مسکن در جمع خبرنگاران بابیان این مطلب گفت: در حوزه سپرده ممتاز و اوراق حق تقدم یک امکان جدید برای بانک مسکن فراهم شده است که دستورالعمل آن آماده شده و تا آخر هفته به شعب ابلاغ خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه متقاضیان می توانند از هفته آینده به شعب مراجعه کنند، گفت: اگر متقاضیان به صورت انفرادی بخواهند از اوراق مسکن استفاده کنند، معادل 10 میلیون تومان نیز بدون سپرده پرداخت خواهد شد، با این حساب سقف اوراق در تهران که 60 میلیون تومان است، با احتساب پرداخت 20 میلیون تومان جعاله و 10 میلیون تومان اخیر به 90 میلیون تومان رسیده و متقاضیان می توانند 90 میلیون تومان اوراق خرید مسکن دریافت کنند.
رحیمی انارکی ادامه داد: در مراکز استان ها و شهرهای بالای 20 هزار نفر که سقف وام 50 میلیون تومان است، متقاضیان اوراق حق تقدم با این 10 میلیون تومان بدون سپرده می توانند در کنار دریافت وام جعاله تا سقف 80 میلیون تومان اوراق مسکن تهیه کنند.
 وی تأکید کرد: این آپشن جدید فعلاً تا پایان سال جاری خواهد بود و برای سال آینده باید دید چه تصمیم جدیدی گرفته خواهد شد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×