menu

ثبت آگهی رایگان

تایید صلاحیت 87 نفر برای نامزدی در انتخابات مشاوران املاک

تایید-صلاحیت-87-نفر-برای-نامزدی-در-انتخابات-مشاوران-املاک

عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران از تایید صلاحیت 87 نفر از ثبت نام شدگان برای نامزدی در انتخابات اتحادیه خبر داد.

  مصطفی قلی خسروی در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان گفت:  87 نفر برای نامزدی در انتخابات مشاوران املاک استان تهران تایید صلاحیت شدند. همچنین از میان 50 نفر ثبت نام شده برای نامزدی در سمت بازرس اتحادیه، 44 نفر تایید صلاحیت شدند.
وی افزود: در انتخابات اتحادیه مشاوران املاک تهران، هفت نفر برای هیئت مدیره و یک نفر به عنوان بازرس انتخاب خواهند شد.

خسروی با اشاره به اینکه در انتخابات آتی بیش از 9 هزار نفر واجد شرایط برای شرکت در انتخابات هستند، اظهار داشت: این انتخابات در 22 آبان ماه سال جاری در مصلای امام خمینی برگزار می شود.
 وی ادامه داد: این انتخابات که به صورت الکترونیکی برگزار می شود توسط هیئت بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، مورد رصد و نظارت قرارخواهد گرفت.
به گفته خسروی اجرای این انتخابات با همکاری اداره اماکن ، نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران انجام می گیرد و در روز  رای گیری نماینده ای از اتاق اصناف تهران نیز حضور خواهد داشت.
وی با بیان اینکه پس از اعلام اسامی نامزدهای انتخابات، کاندیدها می توانند تبلیغات خود را آغاز کنند، تصریح کرد: علاوه بر نامزدها، اعضای اتحادیه نیز می توانند با برگزاری جلسه، به نقد و بررسی نامزدهای انتخابات بپردازند و این کار هیچ منع قانونی ندارد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×