menu

ثبت آگهی رایگان

حرکت نمادین آخوندی

حرکت-نمادین-آخوندی

در حالی تا چند هفته پیش وزیر راه و شهرسازی سرسخت ترین منتقد شهرداری تهران بود که قرار است وی در برنامه شهرداری پایتخت به مناسب روز جهانی بدون خودرو در یک حرکت نمادین از مترو استفاده کند.

عباس آخوندی با هدف گرامی داشتن روز جهانی بدون خودرو، جمعه 31 شهریورماه در یک حرکت نمادین استفاده از قطار شهری و پیاده روی عمومی حضور می یابد.
به مناسبت روز جهانی بدون خودرو، برنامه ای با مشارکت شهرداری تهران تنظیم شده که مطابق آن مسیر ایستگاه میرداماد تا میدان امام خمینی(ره) از 8:30 با وزیر راه به وسیله قطار شهری طی می شود.طبق برنامه اعلام شده مسیر حرکتی با مترو از ایستگاه میرداماد تا میدان امام خمینی (ره) و مسیر پیاده روی از میدان امام خمینی (ره) تا خیابان باب همایون، صوراسرافیل، ناصرخسرو، مروی، بازارچه عودلاجان و میدان 15 خرداد است.

وزیر راه و شهرسازی تا همین اواخر یکی از سرسخت ترین منتقدان شهرداری تهران بود و برنامه ها و اقدامات انجام شده در دوره شهردار سابق را زیرسئوال برده بود.
اما وی در دوره شهردار جدید تهران، با این نهاد همراه شده که در این زمینه می توان به عزل و نصب های اخیر در زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد.

پس فردا (جمعه) در اوج خلوتی وزیر قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارد.گرچه احتمالا در پاسخ به انتقادات اعلام می شود روز جهانی بدون خودرو 22 سپتامبر (31 شهریور) است، اما به وزیر راه و شهرسازی توصیه می شود، در یک روز غیر تعطیل از وسایل نقلیه عمومی استفاده کند. مثلا روز بعد از حرکت نمادین، یعنی اول مهرماه 96.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×