menu

ثبت آگهی رایگان

در صورت فراهم شدن ابزار و مقدمات کار:

انتخابات آتی اتحادیه مشاوران املاک الکترونیکی برگزار می شود

انتخابات-آتی-اتحادیه-مشاوران-املاک-الکترونیکی-برگزار-می-شود

رئیس اداره اصناف و تشکلهای صنفی سازمان صنعت استان تهران گفت: در صورت فراهم شدن مقدمات، انتخابات آتی اتحادیه مشاوران املاک استان تهران به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

  محمد جعفر نیا در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان، از تشکیل جلسه هفته آینده برای تعیین زمان و مکان انتخابات آتی صنف مشاوران املاک خبر داد و گفت: دوشنبه هفته آینده زمان و مکان حوزه رای گیری انتخابات اتحادیه مشاوران املاک استان تهران مشخص و اعلام می شود.
 وی افزود: در صورت فراهم شدن ابزار کار، قطعا انتخابات آتی به صورت الکترونیکی انجام می شود و نتیجه انتخابات نیز با حضور دواطلبان پس از پایان ساعت رای گیری بلافاصله اعلام خواهد شد.
جعفر نیا در پاسخ به این پرسش که آیا برای جلوگیری و برخورد با تخلفات احتمالی تدابیری اندیشده شده، اظهار داشت: ما نهایت تلاش خود را به کار می بندیم تا تخلفی که تاثیر گذار در انتخابات باشد ، رخ ندهد.
 وی ادامه داد: برگزاری انتخابات وظیفه هیئت اجرایی انتخابات است که متشکل از یک نماینده از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، یک  نماینده از اتاق اصناف و همچنین نماینده ای از استانداری است.
جعفرنیا در پاسخ به این پرسش که در صورت دستی برگزار شدن انتخابات، نتیجه آن چه موقع اعلام می شود، تصریح کرد: شمارش آرا از طریق 20 تا 30 تیم تعیین شده در حوزه رای گیری انجام خواهد شد و نهایتا تا دو ساعت پس از پایان رای گیری، نتیجه اعلام می شود.
وی به شور و اشتیاق به وجود آمده میان اعضای اتحادیه مشاوران املاک برای شرکت در این انتخابات اشاره کرد و گفت: باتوجه به شرایط موجود، پیش بینی می شودحداقل 4 الی 5 هزار نفر از اعضای اتحادیه در این انتخابات شرکت کنند.
وی ادامه داد: در انتخابات آتی تنها یک حوزه رای گیری تعیین  و مهیا خواهد شد که نمایندگانی از حوزه حراست؛ اماکن و پرسنل سازمان صنعت استان تهران به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی حضور دارند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×