menu

ثبت آگهی رایگان

قدردانی وزیر راه و شهرسازی از تشکل ها

قدردانی-وزیر-راه-و-شهرسازی-از-تشکل-ها

وزیر راه وشهرسازی با صدور بیانیه ای از پشتیبانی های دلگرم کننده تشکل های صنفی در جریان رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به هیات وزیران قدردانی کرد.

  به گزارش پیام ساختمان، متن کامل بیانیه عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی خطاب به تشکل های صنفی به شرح زیر است. این پیام را برای شما عزیزان می نویسم تا از پشتیبانی های دلگرم کننده شما در جریان رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به هیات وزیران دولت دوازدهم سپاسگزاری کنم. وزارت راه وشهرسازی به عنوان یک وزارتخانه زیربنایی، تمام فعالیت های توسعه ای و خدماتی خود را در هماهنگی و همکاری با شما به منصه ظهور رسانده و می رساند.
بنابراین، وقتی من در مجلس از عملکرد بخش می گفتم، بی گمان بخش عمده ای از آن محصول مشارکت، زحمت و تلاش شما و همکاری سازنده و سالم با تشکل های صنفی بوده و هست و امیدوارم که بتوانم به این رویه در آینده نیز ادامه دهم و تا آنجا که می توانیم این ارتباط را بارورتر، سودمندتر و مؤثرتر نماییم. همانگونه که استحضار دارید برای تکمیل پروژه های موجود در وزارت راه و شهرسازی و همچنین برای رسیدن به اهداف 1404، ظرف 8 سال آتی می بایست سرمایه گذاری های زیادی در زیرساخت های حمل ونقل صورت گیرد. قطعا این اتفاق بدون مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر نیست.
 اگر نبود ایمان به توانایی علمی و حرفه ای شما به عنوان ستون فقرات توسعه ایران تا اینجا نیز به پیش نمی رفتیم. در همین مدت نیز به کمک شما موفق شدیم در این بخش سرمایه گذاری های سالم و مؤثری داشته باشیم. شما بیش از هر کس دیگری می دانید، از روزی که مسئولیت وزارتخانه را برعهده گرفتم تلاش کردم مبارزه با فساد، شفاف سازی، دسترسی آزاد به اطلاعات و رقابت را سرلوحه ی کارهای وزارتخانه قراردهم. مدعی نیستم که دراین راه موفقیت کامل کسب کردم، لیکن می توانم بگویم که بهترین سعی خود را مبذول داشتم.
بر این باوربوده و هستم که ایران عزیز همواره سرشار از وجود انسان های کوشا، دانا، صدیق و پاکنهادی بوده و هست که در قلمرو فعالیت خود باکرامت و بزرگواری مثال زدنی، گوهر تابناک انسانی را پاس داشته و به مردم این دیار خدمت کرده و می کنند تا از این رهگذر نقشی ماندگار در بهروزی و توسعه جامعه خویش ایفا نمایند. بی گمان، شما یاری رسانان سرزمین ایران شهری در زمره این سرافرازان می باشید. اینجانب گواهی می دهم که طی این چند سالی که افتخار مسئولیت وزارتخانه و همکاری با شما ارجمندان را داشتم، علیرغم تنگناهای مالی و مطالبات عقب افتاده تان، در پیشبرد اهداف توسعه ملی ایران و آبادانی آن از هیچ کوششی دریغ نکردید.
 این ارتباط و این سرمایه ی اجتماعی بزرگترین سرمایه ی ملی است که ما را به آینده درخشان ایران امیدوار می کند. من بیش از آنکه به خدمات این وزارتخانه ببالم به این سرمایه ی اجتماعی و این حس همدلی بین شما و وزراتخانه افتخار می کنم. هم اکنون که مجددا توانستم اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را کسب کنم این موفقیت را پرتوی از همکاری شما و همکاران من در وزارتخانه می دانم . این نشان داد که خورشید راه ِ راست نهایتا پرفروغ است و از پس همه ی ابرها خود را نشان خواهد داد. بیایم از این سرمایه بزرگ بیش از گذشته مراقبت نماییم و آن را دستمایه توسعه ایران کنیم. باردیگر اجازه می خواهم مراتب سپاس و قدرشناسی خود و مدیران و همکاران وزارتخانه را از همراهی و همکاری بی دریغتان ابلاغ نمایم. به امید آبادانی، توسعه و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×