menu

ثبت آگهی رایگان

حضور 31 کشور جهان در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

حضور-31-کشور-جهان-در-نمایشگاه-بین-المللی-صنعت-ساختمان

عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون از حضور 31 کشور جهان در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ایران خبر داد.

  به گزارش خبرنگار پیام ساختمان، سید محمدکریمی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور 887 شرکت داخلی و 391 شرکت خارجی برگزار خواهد شد، گفت: در این نمایشگاه شرکت های دانش بنیان، بانکها و بیمه ها، سازمان استاندارد، سازمان نظام مهندسی نیز حضور دارند.
 وی افزود:هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور 887 شرکت داخلی و 391 شرکت خارجی به مدت چهار روز از 21 لغایت 24 مرداد در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.
کریمی با بیان اینکه امسال 31 کشور خارجی در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان حضور دارند گفت: اسپانیا، ایتالیا، آلمان، انگلیس، کانادا، اتریش، اوکراین، بلژیک، پرتقال، تایوان، دانمارک و روسیه و تعدادی از کشورهای عربی از جمله قطر، امارات وعمان حضورشان قطعی شده است.
به گفته کریمی در مجموع حدود 1278 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه حضور دارند. وی برگزاری کارگاه های آموزشی، همایش صنعت ساختمان، بازدید هیات های تجاری، اختصاص غرفه برای بانک ها و بیمه ها، موسسه استاندارد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، را از جمله برنامه های جانبی پیش بینی شده در این نمایشگاه برشمرد. عضو هیات رئیسه اتاق تعاون با اشاره به برگزاری روزانه دو کارگاه آموزشی در حوزه صنعت ساختمان در این نمایشگاه اظهار داشت: به شرکت کنندگان در این کارگاهها گواهینامه داده می شود.
گفتنی است ساعت بازدید از هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان را 9صبح تا 18عصر است.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×