menu

ثبت آگهی رایگان

پیام ساختمان، مجری رسمی رسانه خبری در نمایشگاه صنعت ساختمان

پیام-ساختمان-مجری-رسمی-رسانه-خبری-در-نمایشگاه-صنعت-ساختمان

هفته نامه پیام ساختمان برای هفتمین سال متوالی مجوز انتشار ویژه نامه روزانه رسمی هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران را از اتاق تعاون ایران اخذ کرد.
ویژه نامه های رسمی روزانه نمایشگاه که هرساله توسط هفته نامه پیام ساختمان در ایام برگزاری نمایشگاه به صورت روزانه منتشر و میان بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان نمایشگاه به صورت گسترده توزیع می شود حاوی رویدادهای خبری روزانه نمایشگاه و گزارش های مختلف ازجمله بازدید مقامات و مسئولان از نمایشگاه، گفتگو با بازدیدکنندگان و غرفه داران، گزارش های تصویری و .. می باشد. این ویژه نامه ها به صورت گسترده در سطح نمایشگاه توزیع شده، مورد استقبال خاص بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه قرار می گیرد.
پیام ساختمان با برپایی ستاد خبری در نمایشگاه اقدام به برگزاری جلسات هم اندیشی با حضور دست اندرکاران صنعت ساختمان می کند که فرصت مناسبی برای بیان نظرات، پیشنهاد ها، مشکلات و طرح ایده های تولیدکنندگان و ایجاد فضای گفتمان با مقامات و مسئولان در رده های مختلف ازجمله نمایندگان مجلس، معاونت های وزارت راه و شهرسازی، اعضای شورای شهر، اعضای سازمان نظام مهندسی و ... می باشد.
علاقه مندانمی توانند گزارش کامل این جلسات را در ویژه نامه های روزانه پیگیری کنند.همچنین این ویژه نامه ها محل مناسبی برای معرفی محصولات تولیدکنندگان به بازار هدف خود با توجه به شمار بالا و گسترگی توزیع منحصربه فرد در سطح نمایشگاه می باشد. جهت هماهنگی حضور با شماره 88100010 داخلی 400 تماس بگیرید یا عدد 44 را به شماره 200088100010 پیامک کنید.
پیام ساختمان از کلیه مقامات و مسئولان محترم، اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان نظام کاردانی ساختمان، انجمن های انبوه سازان سراسر کشور، تولیدکنندگان محصولات و ارائه کنندگان خدمات ساختمانی و کلیه دست اندرکاران صنعت ساختمان جهت حضور در ستاد خبری پیام ساختمان برای شرکت در جلسات هم اندیشی و بیان دیدگاه ها و مشکلات در ایام برگزاری نمایشگاه دعوت به عمل می آورد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×