menu

ثبت آگهی رایگان

رییس شورای مرکزی در پاسخ به پیام ساختمان:

صوری کاری تنها مختص مهندسان نیست

صوری-کاری-تنها-مختص-مهندسان-نیست

مساله صوری کاری فقط مختص مهندسان نیست و نباید این مساله باعث بی توجهی به حضور مجریان ذی صلاح در صنعت ساختمان شود. ما شورای انتظامی داریم که به عنوان حافظ منافع بهره برداران قطعا با مجریان متخلف برخورد می کند.

نشست خبری بیستمین اجلاس هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان برگزار شد.
به گزارش پیام ساختمان فرج الله رجبی، رییس شورای مرکزی نظام مهندسی ساتمان کشور با حضور در این نشست اظهار داشت: در اجلاس نظام مهندسی ریاست مجلس شورای اسلامی و همچنین وزیر راه و شهرسازی حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه اجلاس فرصتی برای همدلی، وحدت رویه و بررسی راهبرد های ملی است، خاطر نشان کرد: امیدواریم برگزاری این اجلاس دستاورد های مثبتی برای جامعه مهندسی داشته باشد.
رجبی در پاسخ به خبرنگار پیام ساختمان که راهکار شما برای جلوگیری از حضور صوری مجریان ذی صلاح در پروژه های ساختمانی چیست، گفت: سال گذشته حادثه پلاسکو در کشور اتفاق افتاد و شعار هیئت منتخب ریاست جمهوری برای بررسی حادثه این بود که« پلاسکو را فراموش نکنیم» قطعا این شعار بدان معناست که باید حضور حرفه ای ها در ساختمان الزامی شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مساله صوری کاری فقط مختص مهندسان نیست و نباید این مساله باعث بی توجهی به حضور مجریان ذی صلاح در صنعت ساختمان شود. ما شورای انتظامی داریم که به عنوان حافظ منافع بهره برداران قطعا با مجریان متخلف برخورد می کند.
لازم به ذکر است بیستمین اجلاس هیات عمومی نظام مهنئدسی در روز های چهار شنبه و پنج شنبه، 21 و 22 تیر ماه به میزبانی ارومیه برگزار می شود.
متن کامل این گزارش در نشریه شماره 310 پیام ساختمان به چاپ می رسد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×