menu

ثبت آگهی رایگان

به منظور احداث و تکمیل واحد های روستایی امضاء شد؛

تفاهم نامه مشترک بنیاد مسکن و بانک قرض الحسنه مهر ایران

تفاهم-نامه-مشترک-بنیاد-مسکن-و-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران

تفاهم نامه تفاهم نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور کمک به احداث و تکمیل واحدهای مسکونی روستایی با سود 4 درصد به امضا رسید.

تفاهم نامه تفاهم نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور کمک به احداث و تکمیل واحدهای مسکونی روستایی با سود 4 درصد به امضا رسید.
به گزارش پیام ساختمان این تفاهم نامه در 9 ماده و 6 تبصره به امضا رسیده است و بر اساس آن آورده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبلغ 150 میلیارد ریال مجموع تسهیلات، پرداختی معادل 450 میلیارد ریال است که توسط بانک تامین و به محض واریز توسط بنیاد طی 12 ماه به متقاضیان معرفی شده از سوی بنیاد پرداخت می شود.
 همچنین بنیاد آورده خود به مبلغ 150 میلیارد ریال را در یک حساب قرض الحسنه به نام خود واریز می کند و مبلغ واریزی به مدت 30 ماه پس از واریز در حساب مذکور مسدود می شود. شرایط پرداخت تسهیلات بدین گونه است که سقف فردی تسهیلات برای متقاضیان عادی 80 میلیون ریال بوده و معرفی متقاضیان توسط بنیاد به شعب بانک اعلام خواهد شد.
دوره بازپرداخت تسهیلات عادی 36 ماه و در موارد خاص تا 60 ماه با کارمزد 4 درصد تعیین شده است. براساس این تفاهم نامه پرداخت تسهیلات مطابق با سیاست ها، ضوابط و بخش نامه های بانک مرکزی انجام می شود.
همچنین در این تفاهم نامه بانک تعهد می کند حداکثر ظرف مدت 15 روز پس از تکمیل پرونده تسهیلاتی توسط متقاضیان و اخذ تضمین ها در چهارچوب ضوابط و مقررات بانک نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کند.
 بانک موظف است ظرف مدت یک هفته نسبت به ابلاغ سهمیه استان ها توسط بنیاد مسکن اقدام کند. متن کامل این گزارش در نشریه شماره 309 پیام ساختمان به چاپ می رسد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×