menu

ثبت آگهی رایگان

شرایط اقلیمی عامل پایین بودن عمر ساختمان ها در خوزستان

شرایط-اقلیمی-عامل-پایین-بودن-عمر-ساختمان-ها-در-خوزستان

معاون فنی عمرانی شهردار اهواز شرایط اقلیمی را عامل پایین بودن عمر ساختمان ها در خوزستان عنوان کرد.

به گزارش پیام ساختمان، معاون فنی عمرانی شهردار اهواز بیان داشت: با مشارکت سازمان نظام مهندسی شهرداری و سازمان برنامه و بودجه استان، زیر نظر شورای فنی پایلوتی را در کشور ایجاد کرد که به دنبال آن ساختمان ها گارانتی و یا به عبارتی بیمه کامل شود.

محمد صفری با بیان اینکه درصد زیادی از هزینه احداث ساختمان مصالح مصرفی است گفت: بحث ساختمان و عیوب موجود در آن بسیار حائز اهمیت است.

صفری اظهار کرد: استان خوزستان به دلیل شرایط خاص اقلیمی عمر ساختمان های آن پایین است، و مردم هزینه های زیادی را برای این منظور پرداخت می کنند.

معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز اذعان داشت: شورای فنی می تواند در این خصوص بررسی و مطالعات مورد نیاز را انجام داده و مصالح مورد نیاز صنعت ساختمان را مشخص کند.

وی بیان کرد: بررسی های دقیق شورای فنی به طور حتم می تواند مشخص کند، برای کدام بخش ساختمان تولید مصالح کافی نیست و باید تامین شود.

 صفری اظهار داشت: اکنون بیش تر مصالح ساختمانی مورد نیاز خوزستان از خارج استان تهیه می شود، که این مقوله با توجه به ظرفیت بسیاری بالای پروژه های ساختمانی در استان به نفع استان نیست.

وی خاطرنشان کرد: فعال شدن واحد تولیدی مولد مصالح ساختمانی در استان سبب فعال شدن این صنعت، صادرات آن به خارج استان و رونق بخش خواهد شد.

صفری افزود: تولید مصالح ساختمانی مورد نیاز در استان این مزیت را خواهد داشت که می توان در تولید مسائل بومی و اقلیمی استان را در نظر گرفت.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×