menu

ثبت آگهی رایگان

ساختمان وی آی پی ترمینال سلام به دلایل امنیتی تخریب می شود

ساختمان-وی-آی-پی-ترمینال-سلام-به-دلایل-امنیتی-تخریب-می-شود

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به تغییر و تحول در ترمینال سلام از تخریب ساختمان وی آی پی این طرح خبر داد و گفت: با این کار ظرفیت ترمینال سلام افزایش می یابد.

به گزارش پیام ساختمان، محمود نویدی  با یادآوری این که طراحی ترمینال سلام برای پروازهای زیارتی بوده است، اظهار کرد: یکی از دلایل تغییر و تحول ترمینال سلام از جمله تخریب ساختمان وی آی پی از یک سو وجود یک ساختمان وی آی پی در فرودگاه و از سوی دیگر افزایش ظرفیت ترمینال بوده است. 

وی تصریح کرد: زمانی که به شهر فرودگاهی امام خمینی آمدم همان طرح قبلی را ادامه دادیم، اما بعد از حساب و کتاب و مشورت با شرکت ناکو به این نتیجه رسیدیم که با طرح کنونی نمی توانیم افزایش ظرفیت ترمینال را پیاده کنیم. 

نویدی با بیان این که یکی از راه های افزایش ظرفیت ترمینال سلام تخریب ساختمان VIP بود، یادآور شد: تمام فرودگاه های دنیا تنها یک ساختمان وی ای پی دارند که مقامات کشوری از آن استفاده می کنند. ساختمان وی آی پی ترمینال سلام به دلایلی از جمله عدم نیاز و همچنین مبحث های حفاظتی باید تخریب شود. 

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) یادآور شد: هفته آینده در این رابطه جلسه ای با حضور رسانه ها برگزار و اطلاع رسانی لازم انجام می شود. 

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×