menu

ثبت آگهی رایگان

قربانخانی:

وظیفه ما برگزاری انتخابات در کمال صحت و سلامت است

وظیفه-ما-برگزاری-انتخابات-در-کمال-صحت-و-سلامت-است

  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اظهار کرد: وظیفه ما این است این انتخابات را در کمال صحت و سلامت برگزار کنیم. اما خوشبختانه امروز اعضا نسبت به همه مسائل سازمان حساس شده اند و این وظیفه و مسئولیت ما را بیشتر می کند.
حسن قربانخانی افزود: در انتخابات پیش روی آنچه اهمیت دارد تامین سلامت و امنیت انتخابات است. انتخابات باید در سلامت کامل و به دور از مسائل حاشیه ای برگزار گردد. وی تاکید کرد:هر یک از مسئولان اجرایی این انتخابات مسئولیت قانونی و شرعی دارند. همه تلاش ما نیز این است که همه امور بر اساس قانون و شرع در این انتخابات انجام شود. ما امانتدار رای اعضای سازمان هستیم.
حکمت امیری، رئیس هیئت اجرایی انتخابات نیز گفت: رای حق الناس است و این وظیفه ماست که از آرا صیانت کنیم تا حق کسی ضایع نشود.
سعید سعیدیان، نائب رئیس هیئت اجرایی انتخابات نیز بیان کرد: هر سال که می گذرد حضور و حساسیت اعضای سازمان نسبت به انتخابات و مجامع بیشتر می شود و این اتفاق ارزنده ای است. در این میان وظیفه ما به عنوان مجریان امر، رعایت حقوق اعضا است.
صابر پیربرناش، دبیر هیات اجرایی انتخابات نیز گفت: مهمترین بحث، حفظ امینت برگزاری انتخابات است. مطابق قانون، روند برگزاری انتخابات اخیرا با دوره های قبل متفاوت شده و حدود9 ماه این روند ادامه داشته است و به دلایل حساسیت های خاص انتخابات پیش رو، می بایست اهمیت ویژه ای برای این انتخابات قائل شویم.
سپندیان، عضو هیئت اجرایی انتخابات نیز گفت: مهمترین مسئله در انتخابات پیش رو حفظ امنیت و حرکت در چارچوب قانون است. مهمترین هدف ما صیانت از آرای اعضاست به طوری که بعد از انتخابات کوچکترین شک و شبهه ای به سازمان و هیئت اجرایی وارد نشود. 

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×