menu

ثبت آگهی رایگان

جزئیات انتخابات هیئت رییسه گروه های تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان

جزئیات-انتخابات-هیئت-رییسه-گروه-های-تخصصی-سازمان-نظام-مهندسی-ساختمان

ناظران اداره کل راه و شهرسازی استان تهران امروز 11 خرداد در انتخابات هیات رییسه گروه های تخصصی سازمان نظام مهندسی در 25 حوزه سطح استان تهران به صورت فعال حضور خواهند داشت.

  ناظران اداره کل راه و شهرسازی استان تهران امروز 11 خرداد در انتخابات هیات رییسه گروه های تخصصی سازمان نظام مهندسی در 25 حوزه سطح استان تهران به صورت فعال حضور خواهند داشت.
علی پور جوادی، رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای ماده 16 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و به منظور گسترش همکاری های حرفه ای و جلب مشارکت اعضاء سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برای بهبود عملکرد و کارشناسی دقیق تر مسائل رشته های تخصصی سازمان، هفتمین دوره انتخابات هیات رئیسه گروه های تخصصی سازمان در روز پنجشنبه مورخ 11/3/1396 از ساعت 9 لغایت 17 در 25 حوزه سطح استان تهران برگزار می شود .
وی تصریح کرد: بر این اساس در هریک از رشته های هفت گانه صنعت ساختمان، هیأت رئیسه ای متشکل از هفت نفرتوسط اعضای سازمان در همان رشته انتخاب و به مدت 3 سال در زمینه امور مربوط به رشته های تخصصی به هیات مدیره سازمان مشاوره خواهند داد.
پور جوادی افزود: هیات رئیسه متشکل از گروه های تخصصی، هیات های مشورتی علمی و کاملا حرفه ای بوده و در موضوعات تخصصی مرجعیت دارد و ضمناً افراد منتخب از اشخاص دارای سوابق و اشتهار علمی و حرفه ای شاخص در رشته خود به شمار می روند.
لازم به ذکر است، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به استناد تبصره 3 ماده 79 آئین نامه اجرائی قانون یاد شده از ابتدا با شرکت در جلسات هیات اجرائی بر فرایند برگزاری این انتخابات نظارت داشته و در این راستا در روز انتخابات نیز ناظرین این اداره کل در کلیه شعب انتخابات حضوری فعال خواهند داشت .

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×